Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@17:09:14 GMT

انتشار خبرهایی درباره درگذشت عریقات

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۴۰۳۴

انتشار خبرهایی درباره درگذشت عریقات

باشگاه خبرنگاران جوان: برخی منابع خبری مدعی شدند صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در پی ابتلا به کرونا درگذشته است.

وبگاه خبری المصری الیوم در خبری به نقل از تلویزیون فلسطین درگذشت صائب عریقات را بر اثر وخامت وضع جسمانی بر اثر ابتلا به کرونا اعلام کرد.

رسانه‌های صهیونیستی امروز اعلام کرده بودند پس از آنکه دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین به کما رفت، مدیریت بیمارستان هداسا که عریقات در آن بستری شده بود از خانواده اش خواستند برای ملاقاتش به بیمارستان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد به دنبال وخیم‌تر شدن وضعیت عریقات، این مقام فلسطینی از خانه خود در کرانه باختری به بیمارستانی در بیت المقدس انتقال یافت.

او با شصت و پنج سال سن سه سال پیش عمل پیوند ریه انجام داده است.

صائب عریقات، سیاستمدار کهنه کار فلسطینی برای سال‌ها مذاکره کننده ارشد در مذاکرات بوده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنبش حمایت از آزادی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گفت: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در شبکه ایکس نوشت: جنبش حمایت از آزادی فلسطین از دانشگاه‌های آمریکا به دانشگاه‌ها و خیابان‌های اروپا رسیده است.

وی افزود: خون و اشک و آه کودکان و زنان مظلوم غزه طوفان می‌کند، وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده و خواب اشغالگران صهیونیست را آشفته‌تر کرده است….

کنعانی ادامه داد: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

کد خبر 749836

دیگر خبرها

  • آزادی بیان به سبک غرب؛ از سانسور خبری تا سرکوب دانشجویان ضد صهیونیست+ فیلم
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • و دموکراسی آنها که سراب است فقط...
  • دانشگاه کلمبیا دانشجویان معترض حامی فلسطین را تعلیق می‌کند/دانشجویان دانشگاه را تسخیر کردند
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون