Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الرشید، عراق و فرانسه در زمینه حمل و نقل، کشاورزی و آموزش سه یادداشت تفاهم امضا کردند.

بر این اساس، با حضور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق و ژان کاستکس، نخست وزیر فرانسه سه یادداشت تفاهم در زمینه حمل و نقل، کشاورزی و آموزش بین دو طرف امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشاورزی عراق و همتای فرانسوی اش برای تقویت همکاری بین دو طرف در زمینه افزایش توانمندی‌های موسسات وزارت کشاورزی عراق یادداشت تفاهم امضا کردند.

از سوی دیگر، وزیر حمل و نقل عراق هم با همتای فرانسوی خود یادداشت تفاهمی برای احداث قطار معلق در بغداد امضا کرد. یاداشت تفاهم امضا شده در زمینه آموزش هم شامل تقویت همکاری در زمینه آموزش بین دو طرف و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان عراقی در دانشگاه‌های فرانسوی می‌شود.

نخست وزیر عراق در چارچوب سفر به اروپا اعم از فرانسه، انگلیس و آلمان یکشنبه شب وارد پاریس شد. مصطفی الکاظمی در این سفر‌ها بر توسعه روابط دوجانبه با این سه کشور و تقویت همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف تمرکز دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت عراق مصطفی الکاظمی ژان کاستکس یادداشت تفاهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران