Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:15:29 GMT

فرزند «رابرت ردفورد» درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۲۱۷

فرزند «رابرت ردفورد» درگذشت

به گزارش روز سه‌شنبه گروه فرهنگی ایرنا از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سندی برگر مشاور تبلیغاتی رابرت ردفورد روز گذشته (دوشنبه ۲۸ مهر) با انتشار بیانیه‌ای از درگذشت جیمز ردفورد در اثر ابتلا به سرطان مجاری صفراوی خبر داد.

جیمز ردفورد ۵۸ ساله بیش از ۳۰ سال از بیماری کبدی رنج می‌برد اما به زندگی خود ادامه داد، ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این که دو سال پیش بیماری وی مجددا عود کرد و نوامبر سال گذشته (آبان- آذر ۹۸) در حالی که در انتظار پیوند کبد بود متوجه شد به سرطان مبتلاست.

دو عمل پیوند کبد این فیلمساز آمریکایی، الهام‌بخش تاسیس موسسه آگاهی‌بخشی پیوند جیمز ردفورد و ساخت مستند مهربانی غریبه‌ها/  Kindness of Strangers توسط او شد. مهربانی غریبه‌ها که به داستان فداکاری خانواده اهداکنندگان عضو می‌پردازد، برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی تلوراید نمایش داده شد و در سال ۱۹۹۹ از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد.

جیمز همچنین با همکاری پدرش، رابرت ردفورد، مرکز غیرانتفاعی ردفورد را تاسیس کرد که بر فیلمسازی زیست‌محیطی تمرکز دارد.  

فرزند ردفورد آثار متعددی را در کارنامه هنری خود داشت. وی در اواخر دهه ۹۰ میلادی و سال‌های اول دهه ۲۰۰۰ به عنوان فیلمنامه‌نویس و کارگردان مشغول به فعالیت بود و در این دوره فیلمنامه فیلم وسترن Cowboy up را نوشته و درام Spin را کارگردانی کرد. جیمز ردفورد همچنین نویسنده برنامه Skinwalkers نیز بود که نقدهای خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد.   

این فیلمساز فعال در آخرین پروژه خود در حال ساخت مستند Where the Past Begins درباره امی تن/Amy Tan، نویسنده آمریکایی چینی تبار، برای شبکه PBS بود که مرگ مجالش نداد.

برچسب‌ها مستندساز هالیوود درگذشت ایالات متحده آمریکا فیلمساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستندساز هالیوود درگذشت ایالات متحده آمریکا فیلمساز مستندساز هالیوود درگذشت ایالات متحده آمریکا فیلمساز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جنتی مقدم در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: وام ازدواج برای کسانی که تاریخ ازدواج آنان بعد از اول فروردین ۱۳۹۹ باشد، ۳۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ ساله است و اگر زوج زیر ۲۵ سال و زوجه زیر ۲۳ سال باشد، این مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان است.

وی درباره وام فرزندآوری اظهار داشت: برای فرزندانی که بعد از اول فروردین ۱۴۰۰ متولد شده باشد، برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان با بازپرداخت سه ساله، فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان بازپرداخت چهار ساله، فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان پنج ساله، فرزند چهارم ۱۵۰ میلیون تومان ۶ ساله و فرزند پنجم به بعد ۲۰۰ میلیون تومان هفت ساله تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شورای هماهنگی بانک‌های استان ادامه داد: در پرداخت تسهیلات فرزندآوری هیچ مشکلی وجود ندارد و هنگامی که به بانک معرفی می‌شوند ظرف دو هفته پرداخت انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • مادربزرگ ۵۴ ساله قلب مصنوعی و کلیه خوکی دریافت کرد
  • برای اولین بار یک زن همزمان پمپ قلب و پیوند کلیه خوک دریافت کرد
  • اولین فردی که همزمان پمپ قلب و کلیه خوک دریافت کرد