Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل ایزوایکو گفت: به کارگیری از دریا و صنعت دریایی کلید توسعه گردشگری است و قطعا در همکاری با صنعت گردشگری می توانیم پیشرفت هایی را در بخش های مختلف اشتغال و اقتصاد رقم بزنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حمید رضاییان اصل صبح امروز(۲۹ مهرماه) در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، افزود: تعامل ایزوایکو و گردشگری قطعا” می تواند نوید بخش دستاوردهای بزرگی در حوزه ی صنایع دریایی و گردشگری باشد و در نتیجه با این هم افزایی شاهد پیشرفت در این حوزه ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای ظرفیت های مطلوبی است که می توان برنامه های اجرا نشده با محوریت علمی و گردشگری دریایی را با خلاقیت در راستای پیشرفت صنعت دریایی و گردشگری پیش برد، تصریح کرد:  باید نیازها را شناسایی کنیم و در راستای توانمندی ها قدم برداریم چرا که صنعت دریایی و گردشگری دو مقوله ی جدایی ناپذیرند که در کنار هم دستاوردهای خارق العاده ای را رقم خواهند زد.

رضاییان اصل اضافه کرد: در حال حاضر ایزوایکو بر پایه ی مهارت، تخصص، دانش و هم افزایی برای پیشرفت صنعت دریایی تلاش می کند و با ایجاد فضای همدلی در راه بالندگی و افزایش بهره‌وری گام های مؤثری را بر می دارد و این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ایزوایکو با ساخت شناورهای تفریحی، بارج، اسکله های تفریحی و مسافری و رستوران دریایی می تواند نقش موثری را در گسترش و پیشرفت گردشگری هرمزگان و سایر استان های کشور ایفا کند و اگر سرمایه گذاری در بخش گردشگری به سمت صنعت دریا سوق داده شود قطعا” به دستاوردهای بزرگی دست خواهیم یافت.

مدیرعامل ایزوایکو خاطرنشان کرد: به کارگیری از دریا و صنعت دریایی کلید توسعه گردشگری است و قطعا در همکاری با صنعت گردشگری می توانیم پیشرفت هایی را در بخش های مختلف اشتغال و اقتصاد رقم بزنیم.

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران را به سمتی که پیشرفت صنعت دریایی محقق می شود سوق دهیم، گفت: با رونق و راه اندازی مسیر دریایی قشم-لارک می توانیم با ایده های نوین سرمایه گذارهای بیشتری را جذب کنیم تا صنعت در همین راه متناسب با نیازهای گردشگری و صنعت دریایی پیش برود.

رضا برومند اظهار کرد: با هم افزایی مجموعه ایزوایکو، بنادر و دریانوردی و میراث فرهنگی و گردشگری می توانیم ظرفیت های مغفول مانده را احیا کنیم اما خوشبختانه رویکردها نسبت به کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با وجود نیروهای متخصص و ماندگار بومی تغییر یافته و موفق شده است افتخارات صنعت دریایی را روز به روز ارتقا دهد.

وی اضافه کرد: برای جذب سرمایه گذاران بیشتر تیم هایی را تشکیل داده ایم تا پهنه های مستعد گردشگری در تمام سواحل استان هرمزگان را شناسایی و تعریف کنند تا انتخاب و کار سرمایه گذار برای اخذ مجوز و سرمایه گذاری آسان تر شود.

برومند در پایان گفت: باید با هم اندیشی و هم افزایی بیشتر زمینه ساز صنعت دریایی نوین و گردشگری های خاص متناسب با متدهای روز دنیا برای جذب گردشگر و سرمایه گذار به هرمزگان باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: صنعت دریایی مدیرعامل ایزوایکو صنعت دریایی هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: ماموریت شرکت ملی نفت ایران تولید نفت و گاز و صادرات آن و ایجاد ثروت برای کشور است. برای اینکه این تولید محقق بشود و نیازمند سرمایه گذاری هستیم.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری در صنایع بالادستی جزو کار‌های زیر بنایی کشور است که مفتخر به انجام آن هستیم. سابق بر این فقط شرکت‌های اکتشاف و تولید می‌توانستند طرف دوم قرارداد وزارت نفت شوند، اما با پیشنهاد وزیر محترم نفت حالا بخش خصوصی نیز می‌تواند به عنوان طرف دوم شناخته شده و در توسعه میادین ما سرمایه گذاری کند.

معاون وزیر نفت گفت: امسال با لطف خداوند و همکاری بخش خصوصی موفق شده ایم که جهش دوم سرمایه گذاری با کمک پتروشیمی‌ها را رقم بزنیم و طی این تفاهم‌ها با سرمایه گذاری ۷ میلیارد دلاری ۱۳۰ میلیون متر مکعب به تولید گاز کشور افزوده می‌شود. اگر پتروشیمی بخواد زنجیره تامین خود را تکمیل کند و ظرفیت ۳۰ میلیون تنی که در برنامه هفتم پیش بینی سده است که به تولید خود بیافزاید نیاز به خوراک بیشتری دارد و با این قرار داد می‌توانیم بخشی از آن را تامین کنیم. چه انگیزه‌ای بالاتر از اینکه پتروشیمی‌هایی که نیازمند خوراک هستند خود در بخش توسعه تولید خوراک سرمایه گذاری کنند.

وی تاکید کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید گفت که عمده صاحبان پتروشیمی‌ها و بانک‌ها مردم هستند که سهام این شرکت‌ها را در اختیار دارند و ما با وارد کردن بانک‌ها و پتروشیمی به سرمایه گذاری در  صنعت نفت و گاز در جهت تحقق شعار سال برآمده ایم

خجسته مهر گفت: در ۲.۵ سال دولت سیزدهم سالی بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام شده است و این نزدیک به ۴ برابر دولت قبل است و از ۱۵ میلیارد دلار قراردادی که امضا شده است بخش عمده آن از طریق بخش خصوصی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است