Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: واحدهای صنعتی در کنار تولید و اشتغالزایی باید به مسائل زیست محیطی هم توجه ویژه داشته باشند تا توسعه پایدار در جنوب استان تهران حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین راه اندازی مجدد واحد ۶ و بهره برداری از پروژه بهینه سازی سیستم فیلتراسیون شرکت سیمان تهران، اظهار داشت: سرمایه گذارانی که پیوست های زیست محیطی را رعایت نمایند در شهرستان ری حمایت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه با متخلفان زیست محیطی در شهرستان ری به شدت برخورد می شود، افزود: راهبرد اصلی در خصوص مشکلات زیست محیطی پیشگیری و صدور اخطاریه است ولی در صورت تکرار با متخلفان به شدت برخورد و می بایست از حوزه سرزمینی ری خارج شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه ری اولین نقطه برای سرمایه گذاری صنعتی در استان تهران محسوب می‌شود، گفت: واحدهای تولیدی باید پیوست‌های اجتماعی و زیست محیطی و مسئولیت در این دو موضوع را کاملا رعایت کنند.

توکلی کجانی با بیان اینکه اداره کل محیط زیست استان تهران نگاه ویژه ای برای حل مشکلات زیست محیطی شهرستان ری دارد، بیان داشت: بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)، حمل روزانه هشت هزار تن زباله تهران به مجتمع پردازش و بازیافت آراد کوه در کهریزک، کارگاه های چربی سوزی، آلودگی صنایع نفتی جنوب تهران و جمع آوری دام فروشان غیرمجاز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: نصب دستگاه آنلاین پایش خروجی دودکش صنایع بزرگ مقیاس، آغاز مطالعه برای جانمایی محل جدید برای آراد کوه توسط شهرداری تهران از جمله اقداماتی است که بخشی صورت گرفته و بخشی دیگر در حال پیگیری است.

فرماندار ری با اشاره به اینکه ۹۰ درصد آب های ورودی به شهرستان ری در بالادست آلوده می شوند، ابراز کرد: وزارت نیرو باید با اختصاص آب و ایجاد تصفیه خانه این مشکلات را ساماندهی نماید.

معاون استاندار تهران در ادامه به بهره برداری مجدد از واحد ۶ مجتمع صنعتی سیمان تهران اشاره کرد و گفت: کارشناسان داخلی با راه اندازی این بخش نشان دادند که تحریم ها و مشکلات اقتصادی نمی تواند جلوی اراده ملت ایران را بگیرد.

وی با اشار به اینکه قطعات مورد استفاده در این بخش باید از خارج وارد می شد، بیان داشت: راه اندازی این واحد نشان از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: با توجه به منابع طبیعی مناسب و نیروهای انسانی متعهد باید نگاهمان در حل مشکلات مختلف در شرایط تحریم  اقتصادی به داخل کشور به عنوان اصلی ترین راهبرد باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست واحدهای صنعتی فرماندار ری فرماندار ویژه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم