Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ما الان درگیر کرونا هستیم و دیگر میدان ورزشی با خیابان هیچ فرقی ندارد.

محمد اسدمسجدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا امکان برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی امکان‌پذیر است یا خیر، اظهار داشت: ما نامه‌ای به فدراسیون دوومیدانی زدیم که مسابقات دوومیدانی لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست کردیم لیگ را دیرتر و پس از شانزدهم آبان برگزار کند.

وی در مورد اینکه آیا برگزاری مسابقات ورزشی در اوج شیوع ویروس کرونا خطرآفرین نیست، گفت: ما الان درگیر کرونا هستیم و دیگر میدان ورزشی با خیابان هیچ فرقی ندارد. با تعطیلی هم چیزی درست نمی شود. الان تردد در خیابان‌ها و مراکز دیگر انجام می‌شود. ضمن اینکه ما پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای داریم که انصافا به خوبی انجام می‌شود. با این حال اگر وزارت بهداشت از ما بخواهد که مجوز برگزاری مسابقات را لغو کنیم این کار را سریعا انجام خواهیم داد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد صحبت‌های رییس فدراسیون هاکی تصریح کرد: قرار بود تیم ملی هاکی در یکی از استان‌ها اردو برگزار کند؛ اما هیئت پزشکی ورزشی استان اجازه برگزاری اردو را نداد، چون بازیکنان تست pcr نداده بودند. قرار شد بازیکنان این تست را بدهند و پس از آن اردو آغاز شود که مشخص شد چند نفر از بازیکنان متبلا به کرونا هستند و به همین خاطر اجازه برگزاری اردو را ندادیم. واقعا نمی‌دانم رییس فدراسیون هاکی چرا چنین اظهارنظری کرد.

بیشتر بخوانید: اسدمسجدی: در توزیع واکسن آنفلوآنزا، ورزشکاران در اولویت نیستند/ پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای برای لیگ برتر فوتبال در نظر گرفته‌ایم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون پزشکی ورزشی محمد اسدمسجدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد