Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفتگویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علی لاریجانی مسئول اجرای سند همکاری ایران و چین شده است؟ گفت: آقای لاریجانی از زمانی که رئیس مجلس بود و سفری هم که به چین داشت، موضوع سند ۲۵ ساله را دنبال می‌کرد.

وی افزود: بعد از اینکه لاریجانی از مجلس بیرون آمد، از او درخواست کردیم کار خود را در خصوص پیگیری این سند ادامه دهد، او هم پذیرفت و این روزها برای پیشبرد برنامه‌های مربوط به اجرای این توافق همکاری ایران و چین وقت می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین در خصوص تجهیز دفتری در پاستور برای لاریجانی به منظور پیگیری و اجرای سند همکاری ایران و چین، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

گفتنی است، پس از سفر رئیس‌جمهور چین به ایران و توافق بر سر تنظیم یک سند همکاری میان دو کشور، علی لاریجانی به همراه چند تن از وزرای دولت و برخی روسای کمیسیون‌های مجلس به چین سفر کرد و رایزنی‌هایی را برای نحوه تدوین و اجرایی‌سازی توافق ۲۵ ساله با مقامات چینی انجام داد.

اخبار مرتبط ویژگی‌های برنامه همکاری‌‌ ایران و چین از زبان رییس دفتر رییس جمهور ۱۰ هزار میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا بزودی پرداخت می‌شود واکنش واعظی به ادعایی که در مورد دختر رییس جمهور مطرح شد انتقاد شدید واعظی از قالیباف با اشاره به کرونایی شدن ترامپ! توضیحات واعظی در مورد رابطه دولت با اصلاح طلبان و خاتمی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا محمود واعظی سند 25 ساله ایران و چین همکاری لاریجانی و دولت سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زهره‌ای صبح سه‌شنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد، حمل و نقل و نهضت ملی مسکن را مهم‌ترین رسالت دولت و وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

به وی به آمار به روز شده طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین آمار به روز شده بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ساخته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: مشکلات تهیه زمین و یا موانع بانکی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی استان‌ها وجود دارد.

زهره‌ای در ادامه اظهار کرد: آسیب‌شناسی لازم در خصوص مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و در اکثر این استان‌ها حل شده اما در نهایت نیازمند عزم جدی استان‌ها هستیم.

وی بر پیگیری جدی حل مشکلات پل خندقلو و مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید کرد .

در ادامه استاندار خراسان شمالی نیز گفت: تا کنون تعهدات استانی در خصوص مصوبات  سفر رئیس جمهور به استان محقق شده است .

محمدرضا حسین نژاد افزود: در انجام تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص سفر رئیس جمهور باید تسریع شود زیرا بیشترین مصوبات در ارتباط با این وزارت خانه است.

کد خبر 6099151

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد
  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم