Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله نوری همدانی از تلاش های مدافعان سلامت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، عملکرد ناجا را رضایت بخش دانست و گفت: امروز مردم قدردان تلاش‌های این نیرو هستند و به آن اطمینان دارند.

این مرجع تقلید با اشاره به آیات و روایات، خدمت به امنیت و نظم مردم را عبادت عنوان کرد و یادآور شد: پلیس در نظام اسلامی با پلیس سایر کشور‌ها متفاوت است چرا که جایگاه پلیس در جمهوری اسلامی نه تنها برای حفظ امنیت جانی، بلکه حافظ فرهنگ و ارزش‌های دینی جامعه هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله نوری همدانی ، همچنین از اقدامات پلیس در مبارزه با ویروس کرونا تجلیل و جانفشانی مدافعان سلامت را ستود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا آیت الله نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است