Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۸ قوه قضاییه پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در اطلاعیه معاونت منابع انسانی آمده است:

" بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه، بخشنامه شماره ۴۰۲۶۷۰ مورخ ۹۹/۰۷/۲۸ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۸ به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخصیص اعتبار موضوع این ابلاغیه به میزان ۱۰۰ درصد تعیین شده است."

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضاییه بازنشستگان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان به پایان رسید
  • فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه