Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@01:42:05 GMT

نسرین ستوده چرا به زندان قرچک منتقل شد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۷۱۹

مسئول روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران در خصوص انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان -در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک مسئول روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران در گفتگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان علت انتقال این زندانى به زندان زنان قرچک را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نسرین ستوده بابت عنوان مجرمانه اجتماع و تبانى به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و بابت فعالیت علیه نظام جمهورى اسلامى به یکسال حبس محکوم شده بود. نسرین ستوده همچنین اخیرا به دلیل محکومیت در یکی از جرایم عمومی به ١٢ سال حبس محکوم شده که محکومیت اخیرالذکر به تازگى قطعى و لازم الاجرا شده است.

بیشتر بخوانید: راه افتادن موج جدیدی از تهاجم حقوق بشری علیه ایران/ حقوق بشری که غربی‌ها در مورد آن صحبت می‌کنند می‌تواند یک تروریست را به عنوان فعال حقوق بشر جای بزند

مسئول روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران افزود: با توجه به ماده ١٣٤ قانون مجازات اسلامى، مجازات اشد در خصوص این زندانى لحاظ مى‌شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات ١٢ سال حبس برای وی لحاظ مى شود.

مسئول روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران در ادامه گفت: با استناد بند ب ماده هفت آیین نامه نحوه تفکیک و طبقه بندى زندانیان مصوب ١٣٨٥/٩/٩، زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه نسرین ستوده نیز مى‌شود، صلاحیت نگهدارى در بند امنیتى را ندارند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه حکم اخیر این فرد قطعى شده و محکومیت ١٢ سال حبس لازم الاجراست، نسرین ستوده به بند عمومى زندان زنان استان تهران (زندان قرچک) منتقل شده است.

انتهاى پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه سازمان زندان ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه سازمان زندان ها نسرین ستوده زندان قرچک سال حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!

تغییر چهره «ترانه مهاجر» سریال لیسانسه‌ها بعد ۸ سال مورد توجه قرار گرفت. متین ستوده سال ۹۵ نقش ترانه مهاجر را در سریال لیسانسه‌ها بازی کرد. او اکنون نزدیک به چهل سال سن دارد. 

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین ستوده ۱۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ در سن ۳۶ سالگی با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی سابقه‌ی بازیگری داشته و اکنون صاحب رستوران «طهران پاریس» است.

در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد سریال لیسانسه‌ها را ببینید:

tags # متین ستوده ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو