Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بابایی گفت: در مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه سه هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان، بیش از 12 هزار پرس غذای گرم و 350 بسته سبد لوازم‌تحریر تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی عصر امروز در سومین مرحله نهضت کمک مؤمنانه و پایان مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی در شهرستان جویبار اظهار کرد: در مرحله سوم مجموعاً یک هزار و 450 بسته معیشتی و بیش از 12 هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد: پخت غذای گرم توسط موکب علمداران حسینی و مجمع خیرین شهرستان انجام‌شده است و قطعاً آمارها بیش از این است زیرا مردم خیر و نیکوکار و هیئت‌های مذهبی جویباری در این ایام اقدامات خیرخواهانه زیادی انجام دادند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار همچنین به توزیع لوازم‌تحریر اشاره و عنوان کرد: 350 بسته سبد لوازم‌تحریر هم در این ایام بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
 
بابایی بیان کرد: در مجموع مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه سه هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این سنت حسنه ادامه پیدا کند زیرا موجی از همدلی و احسان را بین همه اقشار ایجاد کرده است.
 
آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده امام‌جمعه شهرستان جویبار در این مراسم گفت: تمام انبیا به ارتباط باخدا و مردم توصیه کردند.
 
وی با تشکر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار اظهار کرد: این حجم از کمک‌های مؤمنانه به مردم نیازمند تحسین‌برانگیز است و کرونا در عین اینکه یک تهدید است ولی فرصت همدلی و احسان را در کشور ایران ایجاد کرد.
 
امام‌جمعه جویبار مردم را به مشارکت در این رزمایش تشویق کرد و گفت: می‌توان از برخی هزینه‌هایی که واجب نیست سبد کالا تهیه کرد و به خانواده‌های نیازمند تقدیم کرد که آثار اجتماعی بسیار خوبی دارد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده های نیازمند نهضت کمک مؤمنانه بسته معیشتی مرحله دوم توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیر عامل باشگاه پیکان در حاشیه زمین فوتبال عقاب جویبار به خبرنگار ما گفت: در حال توسعه بزرگ‌ترین طرح کشف استعداد از فوتبالیست‌های جوان در ایران هستیم.

مددی تصریح کرد: تیم فوتبال باشگاه پیکان طرحی استعداد یابی را نخستین بار در این باشگاه ابتدا از شمال کشور در ساری با حضور مربیان در دوره سنی جوانان و نونهالان شروع کرد و در روز دوم در جویبار حضور یافتیم 

وی افزود:در طرح استعداد یابی، ۲۵۰ فوتبالیست از شهرستان‌های مختلف مازندران در این دو شهر حضور پیدا کردند.

مددی افزود: حضور پرتعداد بازیکنان از شهر‌های ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر و... با حضورمنصور هاشمی سرمربی تیم امید به همراه دستیارانش در کنار مهدی فرازنده سرمربی تیم جوانان پیکان و همکارانش، در ساری و جویبار، وظیفه تست‌گیری را برعهده داشتند.

وی تاکید کرد:طرح کشف استعداد‌های باشگاه پیکان که به تازگی آغاز شده، در شهر‌ها و استان‌های کشورادامه خواهد داشت تا این باشگاه ورزشکاران بیشتری را شناسایی کند و پس از ایجاد شرایط رشد فنی، تاکتیکی و شخصیتی، در اختیار جامعه ورزش کشور قرار دهد.

مددی یاد آور شد: پس از شناسایی بازیکنان، آنان به تهران دعوت می‌شوند تا با مدیریت این باشگاه مراحل تمرینی را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۵هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده و تیم ما در لیگ کشور جوانترین تیم است و۱۱بازیکنان ما از جوانان در بزرگسالان حضور دارند و ما با همین ترکیب لیگ را به پایان می‌رسانیم.

این باشگاه پس از دوروز جویبار، را به سمت تهران ترک کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی