Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال آلومینیوم اراک که به‌تازگی جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را به‌دست آورده و تغییرات متعددی در ترکیب مدیران و مسئولان خود داشته؛ امروز در دیداری دوستانه به مصاف نماینده نام‌آشنای استان لرستان می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، درحالی‌که تیم فوتبال آلومینیوم اراک خود را برای حضوری مقتدر در نخستین فصل حضور در لیگ برتر فوتبال آماده می‌کند اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر "رسول خطیبی" سرمربی این تیم کرده؛ به‌طوری‌که در هفته اخیر "اسماعیل شریفات" به‌عنوان پانزدهمین خرید جدید آلومینیوم به این تیم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تیم در راستای آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر برگزاری بازی‌های دوستانه را پس از اردوی خود در تبریز در دستور کار قرار داده است؛ بر این اساس آلومینیوم هفته قبل در یک بازی دوستانه در اراک و پشت درهای بسته با ذوب‌آهن اصفهان به رقابت پرداخت.

در پایان، این بازی دوستانه با نتیجه یک بر صفر و گل دقیقه 88 پاکدل به سود میزبان اراکی این بازی در برابر رقیب اصفهانی به پایان رسید تا آلومینیوم در این بازی دوستانه بتواند موفق باشد.

براساس اخبار منتشره قرار بود آلومینیوم پس از ذوب آهن به مصاف فولاد برود که با لغو این دیدار اراکی‌ها به مصاف نماینده استان لرستان می‌روند.

سرپرست آلومینیوم اراک: حرکتی برای اصلاح ورزشگاه ما انجام نشده است/ باید دست به عصا پیش برویم آلومینیوم اراک ذوب آهن اصفهان را با شکست بدرقه کرد

بازی با "خیبر" پشت درهای بسته برگزار می‌شود

"محمد خوشکنار" مدیر روابط عمومی باشگاه آلومینیوم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برنامه تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: آلومینیوم اراک در یک رقابت دوستانه روز چهارشنبه 30 مهرماه به مصاف خیبر خرم‌آبادی می‌رود.

وی افزود: این بازی از ساعت 15 و پشت درهای بسته ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

تداوم تغییرات در هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم

همچنین هفته پیش، "مصطفی رضایی" که سابقه ریاست هیئت مدیره باشگاه را دارد و "بهروز اکرمی" معاون سیاسی استاندار مرکزی به عنوان  2 عضو جدید باشگاه آلومینیوم‌سازی اراک با حضور مسئولان این باشگاه معارفه شدند.

پس از این تغییر، بار دیگر 2 عضو جدید هیئت مدیره نیز معرفی شدند؛ بر این اساس "سعید عباسی" مدیرعامل سابق تراکتورسازی تبریز و "عابد حقدادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی به عضویت هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک درآمدند و جایگزین احمد حسین‌خانی و خلیل دارابی در هیئت مدیره آلومینیوم شدند.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت مدیره باشگاه باشگاه آلومینیوم آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است.

آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

آلومینیوم اراک نسبت به بازی قبلی یک تغییر داشته و امیر نوری جای خود را به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ابوالفضل سلیمانی به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

ترکیب آلومینیوم به این شرح است:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

دیگر خبرها

  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی