Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مؤسسه فرهنگی - هنری ماهور جلد نخست از کتاب «مهر و ماه: قطعاتی برای دو نوازی سنتور» با تنظیم نفیسه غلامپور را به همراه یک لوح فشرده به بهای ۷۰ هزار تومان منتشر کرد. غلامپور یکی از نوازندگان مطرح ساز سنتور است و نزد اساتیدی چون مجید کیانی و اردوان کامکار آموزش خود را به پایان رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوازنده، آهنگساز و مدرس موسیقی درباره کتاب «مهر و ماه» و علت نگارش آن نوشته است:

«دغدغه نوشتار این کتاب در خلال سرپرستی ارکستر هنرجویان و تنظیم قطعات برای آن‌ها، در ذهن من شکل گرفت؛ آن‌گاه که دریافتم کارگان آموزشی موسیقی ایران در حوزه گروه نوازی تا چه اندازه با کاستی روبرو است.

بنابراین در جهت رفع این کمبود به عنوان گام نخست در آموزشِ گروه نوازی، تنظیم قطعاتی بر پایه دونوازی سنتور (مختص دوره ابتدایی) را آغاز کردم؛ تا شاید زمینه‌ای برای ادامه مسیر و دست‌یابی به هدف نهایی‌ام یعنی تألیف کتابی برای آموزش گروه نوازی ارکستر سازهای ایرانی باشد.»

کد خبر 5053109 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات ماهور ساز سنتور موسیقی ایرانی رایزنی فرهنگی ترجمه تازه های نشر پرویز قاسمی قرقیزستان معرفی کتاب تجدید چاپ ویروس کرونا شیوع کرونا ادبیات جهان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران انتشارات سوره مهر موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران جایزه جلال آل احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر

یکی از زیباترین باغ‌های گل ایران در شهر مشهد واقع شده است، این باغ مهد گل‌های رنگارنگ و چشم نواز است. باغ گل‌های مشهد علاوه بر گل‌های فصلی و تزئینی دارای سایر گونه‌های گیاهی خاص نیز است که تماشای آن برای هر ببیننده لذت بخش است.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از این مکان زیبا ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

منبع: یوسف فضائلی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» منتشر شد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها