Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:54:40 GMT

نخستین شهید مدافع سلامت شاهرود به جمع یارانش پیوست

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۸۸۴

نخستین شهید مدافع سلامت شاهرود به جمع یارانش پیوست

رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید خبر شهادت حبیب ذاکریان بیان کرد: دکتر ذاکریان متخصص رادیولوژی دومین شهید مدافع سلامت استان سمنان و نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان شاهرود پس از دوره‌ای مبارزه با بیماری کرونا چشم از جهان فروبست.

وی افزود: این شهید والا مقام در زمینه مقابله با کرونا ماه‌ها بدون دریغ و فداکارانه خدمت کرد تا در نهایت خود به این بیماری مبتلا و شهادتش صبح امروز چهارشنبه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به فداکاری کادر درمانی بیان کرد: مردم باید با کادر درمانی همکاری بیشتری داشته باشند زیرا دوباره شاهد اوج گیری تلفات ناشی از بیماری خطرناک کرونا هستیم و این بیماری جز در سایه همکاری همه مردم و آحاد جامعه تضعیف نمی‌شود.

پیام تسلیت دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، در پی درگذشت دکتر ذاکریان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیام تسلیتی را نیز صادر کرد که به این شرح است:

متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی و از پزشکان نجیب، حاذق، فرهیخته و فرزند شهید والامقامی از شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس در میدان ایثار و صحنه جهاد با بلای جانگداز و جان سوز کرونا، به پدر شهید سرافرازش پیوست.

"آه دریغ و آب چشم ار چه موافق منند
شعله درد آنچنان نیست که وانشانمش"

با قلبی آکنده از اندوهی سنگین ضمن عرض تسلیت به کلیه همکاران داغدار، جامعه دردمند پزشکی و خانواده محترم سوگوارشان، از درگاه ایزد منان برای روح آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان ارجمندش صبر و اجر بی پایان مسئلت می‌نمایم.

"هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما "

گفتنی است اکبر ناظری‌پور نخستین شهید مدافع سلامت استان سمنان چندی پیش در شهرستان سمنان دار فانی را وداع کرد وی کارمند بیمارستان کوثر سمنان بود.

کد خبر 5053224

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رضا چمن ویروس کرونا شاهرود ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد هفته ناجا شهید مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است