Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در حکمی مشاور و مدیر کل حوزه این معاونت را منصوب کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی در حکمی "یدالله کاظمی گلباغی"را به سمت مشاور و مدیر کل حوزه این معاونت منصوب کرد.
در متن حکم معاونت مالی و اقتصاد شهری خطاب به "یدالله کاظمی گلباغی" آمده است:
با عنایت به گستردگی قلمرو ماموریت های این معاونت و به منظور گسترش فضای هماهنگی و انسجام بین بخش ها، سازمان ها،شرکت ها و مدیریت های معاونت مالی و اقتصاد شهری،هم افزایی و تقویت تعاملات بین بخشی در شهرداری تهران، به نیابت از اینجانب و به کارگیری تمام ظرفیت های منابع انسانی و سازمانی اهتمام لازم را مبذول فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقتضی است تمام روساء،مدیران عامل سازمان ها و شرکت ها،مشاورین و مدیران کل محترم ستادی حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، ضمن همکاری و هماهنگی لازم در خصوص موارد فوق با جنابعالی، تمام تلاش خود را در جهت تحقق اهداف سازمان بعمل آورند.
مزید توفیقات جنابعالی و همه مدیران و مشاوران محترم در خدمت به شهروندان عزیز تهرانی را از خداوند متعال مسالت می نمایم.
از اهم سوابق او می توان به معاونت خدمات شهری منطقه 5،معاونت برنامه ریزی منطقه 5،قائم مقام منطقه 7 و مشاور معاونت امور مناطق اشاره کرد.
"احمد تواهن" که قبلا این سمت را عهده دار بود، هفته گذشته به عنوان شهردار منطقه 3 منصوب و مشغول به کار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران معاونت مالی و اقتصاد شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان