Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:20:00 GMT

جوانان بروجردی پیشرو در مقابله با بحران کرونا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۱۶۸

جوانان بروجردی پیشرو در مقابله با بحران کرونا

موکب مردمی جوانان بروجرد همچنان یاری رسان نیازمندان است و در دستگیری از نیازمندان پیشگام است.

خبرگزاری شبستان_ لرستان؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا، جوانان مومن و انقلابی در اقصی نقاط ایران اسلامی در قالب دسته های مختلف برای یاری رساندن به مردم و نیازمندان به میدان آمدند.

 

جوانان انقلابی مساجد و حسینه های مساجد را به عنوان سنگری برای مقابله با بحران کرونا انتخاب کردند و مردم توانمند و خیران هم برای دستگیری از نیازمندان به یاری این قشر آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سنگر های ایجاد شده در مساجد توسط جوانان در ابتدا به  تولید و توزیع گسترده اقلام بهداشتی روی آوردند و در مقابله با بحران کرونا یاری گر کادر درمان و ستاد مقابله با بحران کرونا شدند.

 

در کوتاه مدتی توسط این تیم های مردمی در هر محله ، بانک اطلاعات از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا  تهیه شد و کمک های جوانان با حمایت خیران به سمت پردادخت کمک های معیشتی و تهیه و توزیع بسته های غذایی سوق داده شد.

 

از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون فعالان مساجد بویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیران در قالب های مختلف چون کمک در طرح غربالگری عمومی، تبدیل بخشی از مساجد به کارگاه های تولید ماسک، تهیه و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کنند، گروه بندی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و اجرای مستمر طرح ضدعفونی و گندزدایی ازاماکن عمومی، محلات ومنازل مردم، برای مقابله با بحران کرونا تلاش می کنند.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در شهرستان بروجرد، فعالیت موکب مردمی جوانان بروجرد برای کمک به نیازمندان وعموم مردم این شهرستان آغاز شده است.

 

 

«حسین اصالت پور» با اشاره به برنامه های موکب در دستگیری از نیازمندان، افزود: با مشارکت خیران طرح های مختلفی چون پرداخت هزینه کمک معیشتی و همچنین توزیع بسته های غذایی توسط موکب جوانان بروجرد برگزار شده است.

 

وی با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند  در این موکب و حمایت مستمر از آنان، ابراز کرد:  تاکنون تلاش شده است در مناسبت های چون اعیاد مذهبی و عید نوروز و ماه های محرم و صفر کمک هزینه معیشتی، بسته های غذایی و بهداشتی  در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.

 

راه اندازی کارگاه تولید ماسک همزمان با شیوع بیماری کرونا توسط جوانان موکب جوانان بروجرد

 

اصالت پور با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط موکب جوانان بروجرد، بیان کرد: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد همچنان در میدان مبارزه با بحران کرونا یاری رسان مردم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری و موکب مردمی جوانان بروجرد افزود: کارگاه تولید ماسک موکب جوانان بروجرد که از ابتدای وجود ویروس منحوس پای کار بوده و هست.

 

وی خاطرنشان کرد: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد با رعایت استانداردهای لازم در تولید ماسک، هم اکنون یکی از بهترین کارگاه های سطح کشور می باشد که به چندین شهر ماسک ارسال می کند.

 

اصالت پور افزود: با شیوع ویروس کرونا برای راه اندازی کارگاه تولید ماسک، محیطی مناسب را اجاره کردیم و با کمک های جهادی اعضای موکب مردمی جوانان بروجرد شرایط راه اندازی این کارگاه فراهم شد.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه به صورت شبانه روزی فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: در این کارگاه تولیدی به صورت هفتگی 150 هزار ماسک تولید می شود.

 

اصالت پور بیان کرد:  بخش مهمی از تولیدات این کارگاه در سه استان کشور به فروش می رسد و بخشی هم در برای توزیع رایگان در بین مردم در اختیار گروه های جهادی قرار می گیرد.

 

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد، با بیان اینکه در این کارگاه ماسک سه لایه پرستاری تولید می شود، افزود: تولیدات این کارگاه با کیفیت عالی و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ارائه می شود و کارگاه تولید ماسک داری اتاق ایزوله  با اشعه uvاست.

 

اصالت پور با اشاره به ادامه تلاش های جوانان بروجرد در راستای کنترل و مهار ویروس کرونا، گفت: یک تیم از اعضای موکب مردمی جوانان بروجرد از زمان شیوع ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد مستقر شده و هر روز در حال ضدعفونی کردن بیمارستان است.

 

دستگیری از نیازمندان از محل سود فروش ماسک های موکب جوانان بروجرد

 

اصالت پور با بیان اینکه از محل درآمد کارگاه تولید ماسک برای کمک به نیازمندان استفاده می شود، گفت: در روزهای اخیر  یک عدد بخاری برای خانواده نیازمند که 4 فرزند دارد و از نظر مالی وضع بسیار نامناسبی داشت تهیه شد.

 

وی بیان کرد: همچنین از محل سود فروش ماسک های تولیدی این موکب یک دستگاه ویلچر برای فرزند معلول جسمی یک خانواده درروستاهای محروم شهرستان بروجرد تهیه شد.

 

اصالت پور با بیان اینکه تا شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم می مانیم، اظهار کرد: موکب جوانان بروجرد به در کنار مردم بودن و به مردم خدمت کردن افتخار می کند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: موکب جوانان بروجرد کارگاه تولید ماسک دستگیری از نیازمندان مقابله با بحران کرونا دستگیری از نیازمندان موکب جوانان بروجرد کارگاه تولید ماسک شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود