Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@03:08:05 GMT

درگیری خونین به‌خاطر مزاحمت‌های یک سگ

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۶۳۶

درگیری خونین به‌خاطر مزاحمت‌های یک سگ

 به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، چند روز قبل مردی راهی دادسرای ویژه سرقت شد و گفت 3برادر سگ قیمتی‌اش را دزدیده و او را کشته‌اند و خودش را هم زخمی کرده‌اند. این مرد توضیح داد: چند روز قبل با سگ گران‌قیمتم در حال پیاده‌روی بودم که 3برادر به من حمله کردند. آنها از بچه‌های محله‌مان بودند و  با چاقو مرا زخمی کرده و سگم را ربودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من راهی بیمارستان شدم و بخت با من یار بود که از مرگ نجات پیدا کردم.

روایتی دیگر

با شکایت این مرد، هر سه برادر دستگیر شدند و وقتی پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفتند روایت دیگری مطرح کردند. یکی از آنها گفت: مادر ما با شاکی، همسایه است و هر دو در یک ساختمان زندگی می‌کنند. مادرم ساکن طبقه دوم و شاکی در طبقه سوم ساکن است. شاکی سگ گران‌قیمتی داشت که آرامش را از اهالی ساختمان سلب کرده بود. تمام همسایه‌ها شاکی بودند چرا که این سگ مدام سرو صدا می‌کرد. بارها مادرم و همسایه‌های دیگر به صاحب سگ تذکر داده بودند اما وی اقدامی برای بردن سگ از خانه نمی‌کرد تا اینکه اتفاق خطرناکی افتاد.

وی ادامه داد: روز حادثه مادرم برای خرید از خانه بیرون رفت و وقتی بازگشت سگ شاکی که در راهرو بود پشت سر مادرمان وارد خانه شد. مادرم با دیدن سگ ترسید و سکته کرد و با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه زنده ماند. من و برادرانم وقتی از این ماجرا باخبر شدیم به‌شدت عصبانی شدیم. فورا به خانه برگشتیم و سگ شاکی را با چاقو کشتیم. بعد از آن از شدت عصبانیت سگ را از طبقه چهارم ساختمان به پایین پرتاب کردیم. همان لحظه شاکی وارد ساختمان شد و وقتی دید سگش کشته شده با ما درگیرشد. وقتی مشاجره بالا گرفت ما که به‌شدت عصبانی بودیم صاحب سگ را با چاقو زخمی کردیم.

پس از تحقیق از 3برادر، بازپرس پرونده برای آنها قرار قانونی صادر کرده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

پربیننده ترین مرگ زن جوان؛ همسرکشی یا شوخی نامناسب؟ همدستی دختر برای قتل هووی مادر جزئیات تخریب یک ساختمان ۳طبقه در تهران بازداشت سه نفر در شهرداری مشکین‌دشت تایید محکومیت رییس سابق هلال احمر به ۱۲سال حبس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: درگیری مشاجره مزاحمت درگیری خونین قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!

سه مزاحم ناموس که در محله نازی آباد با استفاده از سلاح سر (قمه) ضمن شرارت با ۲ مرد درگیر و آن‌ها  روانه بیمارستان کرده بودند، دستگیر شدند و صبح سه شنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحنه این درگیری در حضور مردم بازسازی شد.   بامداد ۳۱ فروردین امسال سه مرد سوار بر خودرو در خیابان مدائن نازی آباد به یک مادر و دختر هتک حرمت کردند که این کار با واکنش پسر ۱۲ ساله خانواده همراه می‌شود. پس از این اتفاق یکی از سه مرد از خودرو پیاده شده و با قمه به سمت خانواده مذکور حمله می‌کند که با واکنش ۲ مغازه دار منطقه مواجه می‌شود و در نهایت سه شرور هتاک با قمه به مغازه داران مدافع مادر و دختر حمله کرده و هر ۲ نفر را راهی بیمارستان می‌کنند.        

دیگر خبرها

  • تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد