Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران مسئولان پیشوا طی دیداری با فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از وی و معاونین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اهدای لوح قدردانی کردند. 

حسین عباسی فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا به همراه حجت الاسلام باقری امام جمعه و امینی رئیس شبکه بهداشت و درمان صبح چهارشنبه ۳۰ مهرماه، طی دیداری با دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از وی و معاونین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اهدای لوح قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا در تقدیر از دکتر زالی و همکارانش، اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های پیشگیرانه و کنترل ویروس کرونا را مرهون تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمان، مسئولان و ستاد مقابله با کرونا در سطح ملی و استان تهران دانسته که نتیجه آن تحقق حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری است. 

مسئولان شهرستان پیشوا مقابله با این ویروس را برگ زرین دیگری از افتخارات فرهنگ و تاریخ کشور عنوان کرده و از نقش آفرینان این حماسه تشکر و قدردانی کردند. 

رئیس و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا ابراز امیدواری کردند این تلاش‌ها علیرغم همه کمبودها با جدیت تداوم یافته تا در سایه الطاف الهی و با همکاری مردم به زودی شاهد شکست و پایان یافتن این بیماری باشیم. 

همچنین مسئولان در این دیدار احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی پیشوا و ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه را پیگیری کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر از کارگران نمونه شهرستان خرمشهر در مسجد جامع و در آیین نماز جمعه و با حضور نمازگزاران و شماری از مسئولان شهرستان خرمشهر تحقیر و قدردانی شد.
در این مراسم با ارج نهادن به مقام کارگر هدایایی به کارگران نمونه از سوی امام جمعه و فرماندار خرمشهر تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد