Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح محرومیت‌زدایی جهادی درمانی مرکز فرهنگی جهادی بقیه‌الله (عج) پایه مردمی تهران در منطقه هماشهر پاریز کرمان برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ طرح محرومیت زدایی جهادی درمانی مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) پایه مردمی تهران در منطقه هماشهر پاریز کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دکتر گودرزی؛ مشاور و مدیر راهبردی مرکز جهادی بقیه الله (عج) با اشاره به برگزاری این طرح جهادی و بازدید نماینده محترم سیرجان و بخش درمان سیرجان از این طرح گفت: در راستای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری وخدمت به قشر آسیب پذیر در زمینه محرومیت زدایی مردمی، «طرح جهادی درمانی به نام شهدای گرانقدر شهر پاریز و هماشهر کرمان » به مدت سه روز کاری در منطقه هماشهر پاریز برگزار شد.

گودرزی یاد آور شد: در این طرح جهادی به 1350 نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شد.

وی با بیان این‌که این اردوی جهادی با سطح کیفی تخصصی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مسئله شیوع کرونا در کشور این اردوی جهادی با رعایت بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی سیرجان برای اولین بار در کشور برگزار شد.

گودرزی ادامه داد: در این اردوی جهادی خدماتی شامل، چشم‌پزشکی تخصصی، دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، پزشک داخلی، متخصص زنان وزایمان، سونوگرافی تشخیصی، مامایی و خدمات دارویی به‌صورت رایگان به افرادی از اقشار بی‌سرپرست، ایتام، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد و بهزیستی ارائه شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، در این اردوی جهادی کارگاه‌های آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی افراد در حوزه روانشناسی، بهداشت دهان و دندان، راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیش‌گیری از کرونا برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان بهداشت و درمان جهادی بقیه الله اردوی جهادی جهادی درمانی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان