Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن اعلام خبر امضای تفاهم نامه بین این منطقه عظیم اقتصادی و بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، گفت: چنان‌چه شهدا را در نظر داشته باشیم، هیچ گاه کج‌ روی و کم‌کاری در نظام اقتصادی کشور به وجود نخواهد آمد.
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، «حسن خلج طهرانی» در حاشیه‌ مراسم انعقاد تفاهم نامه بین منطقه ویژه‌ی اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، امنیت و شکوفایی ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: این بزرگ مردان با اخلاص و ایمان دست به جانفشانی زدند و چنان‌چه رشادت‌ها و دلاورمردی شهدا را در نظر داشته باشیم، هیچ گاه کج‌روی و کم‌کاری در نظام اقتصادی کشور به وجود نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی موضوع این تفاهم نامه را تعامل و همکاری متقابل برای استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ذکر کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به عنوان متولی اشتغال در این منطقه عظیم اقتصادی نهایت همکاری را در راستای بکارگیری خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد داشت.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس همکاری در جهت معرفی ایثارگران جویای کار واجد شرایط به بنگاه‌های اقتصادی را یکی از تعهدات خود در این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: به استناد ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحیه آن در بند (ذ) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه، باید در استخدامی ها شهدا و ایثارگران در اولویت قرار گیرند که در این راستا نهایت همکاری را خواهیم داشت.
وی بیان داشت: البته در ماده 30 قانون جامع نیز آمده است که در اشتغال واحدهای بخش خصوصی و کارگاه‌های تابع قانون کار نیز باید اولویت با ایثارگران باشد.
خلج طهرانی بر توانمندسازی خانواده شهدا و ایثارگران نیز تاکید کرد و افزود: اختصاص سهمیه دوره کارورزی برای ایثارگران با معرفی به شرکت های مستقر در منطقه ویژه جهت آموزش دوره های مهارتی فولادسازی را نیز در برنامه داریم.
وی تجلیل از مقام شامخ شهدا را یکی از اساسی‌ترین رویکردهای فرهنگی این مجموعه عنوان کرد و گفت: هر آن چه داریم از شهداست و امیدوارم بتوانیم در جبهه اقتصادی نیز بر اساس آرمان های ایشان گام بر داریم.
در ادامه این نشست «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، توجه به شهدا را برابر با توجه به آرمان های انقلاب خواند و تاکید کرد: با حجم گسترده صنایع در استان هرمزگان می توانیم از میزان بیکاری جوانان جامعه ایثارگری بکاهیم.
وی نخستین دغدغه‌ در کارگروه های بنیاد شهید را مساله اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری عنوان کرد و افزود: مساله آموزش جوانان جویای کار نیز در حوزه صنایع با جدیت دنبال می‌شود که امیدواریم شاهد ثمرات آن در جامعه‌ی هدف باشیم.
ناوکی در پایان از همکاری‌های مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در راستای اشتغال خانواده‌ شهدا و ایثارگران هرمزگان تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس شهدا و ایثارگران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان