Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر جلیل کوهپایه زاده در نشست بررسی عملکرد ۶ ماهه و چالش های پیش روی دانشکده ها، گفت: دانشکده ها با استفاده از ظرفیت های آموزش مجازی و تولید حرفه ای محتوای آموزشی، از فرصت شیوع کرونا، برای ایجاد انقلاب در شیوه های آموزشی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به سختی ها و تجربیات ارزشمند آموزشی در ایام شیوع کرونا افزود: در شرایط فعلی، باز اندیشی در نوع نگاه و شیوه های آموزشی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهپایه زاده از فراهم کردن امکانات و عقد قرارداد با یک شرکت دانش بنیان، برای تولید حرفه ای محتوای آموزشی خبر داد و خواستار استفاده از تجربیات آموزش مجازی در ماه های اخیر و همکاری با این گونه شرکت ها، برای توسعه کمی و کیفی آموزش و تولید محصولات آموزشی با کیفیت، با قابلیت استفاده تجاری شد.

در ادامه، روسای دانشکده ها به بیان خلاصه ای از عملکرد ۶ ماهه و تشریح چالشهای پیش رو پرداختند که مشکلات نرم افزاری و برخی کمبودهای زیرساختی و تجهیزاتی در آموزش مجازی و تولید محتوای آموزشی برای دروس نظری، آزمایشگاهی و بالینی، کندی مقطعی سرعت اینترنت و مشکلات اجرایی دورکاری کارکنان و اساتید، از اهم آن ها بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاونین دانشگاه و سرپرست مدیریت آمار و اطلاعات هم، ضمن ارائه راه کارهایی؛ برای رفع چالش ها و حل مشکلات قول مساعد دادند.

کد خبر 5053491

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران تولید محتوا شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور سازمان سنجش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان دانشگاه ها وام دانشجویی پذیرش بدون آزمون محمد مهدی طهرانچی محتوای آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور