Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:22:51 GMT

اجرای طرح کاداستر ۲۰ درصد در کشور محقق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۱۱۴

اجرای طرح کاداستر ۲۰ درصد در کشور محقق شد

به گزارش ایرنا، سید محمد هاشمی مقدم روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید این سازمان در یاسوج اظهار داشت: هم اینک چند محور مهم در برنامه اجرایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار گرفته که یکی از آن ها اجرای کامل طرح کاداستر است.

وی افزود: با توجه به موانع پیش روی این طرح تاکنون ۲۰ درصد آن در کل کشور محقق شده و امسال تحولی در این حوزه باید ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: حدود پنج سال از اجرای این طرح در کشور می گذرد و در این رابطه تمامی مجموعه های متولی باید پای کار بیایند و دیگر هیچ توجیهی برای انجام نشدن این طرح وجود ندارد.

هاشمی مقدم ابراز داشت: با استفاده از توان نیروهای متخصص امید است طرح کاداستر بطور کامل اجرایی شود تا به زودی شاهد جشن پایان این طرح در سراسر کشور باشیم.

کاداستر، سیستم مدیریت الکترونیکی املاک است که با مکانیزه کردن خدمات ثبتی، ثبت سنتی را به سمت ثبت نوین هدایت می‌کند.

وی تاکید کرد: محور و برنامه مهم دیگری که امسال در دستور کار سازمان قرار گرفته واحد های اجرا هستند که تحرک لازم تاکنون در این بخش وجود ندارد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: در حال حاضر انبوهی از پرونده های حوزه اجرا در بایگانی مانده است که باید هر چه سریع تر رسیدگی شوند.

هاشمی مقدم عنوان کرد: کارکرد سنتی سازمان ثبت اسناد به روش های مدرن ارتقا یافته و در حال حاضر تحولی قابل توجه در ارائه خدمات الکترونیکی به مردم در این سازمان داشته ایم.

وی تاکید کرد: بسیاری از پست های تخصصی این سازمان در استان ها خالی است و به جد کمبود نیرو وجود دارد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بسیاری از اداره کل ها در استان ها مربوط به این سازمان با فقر تجهیزات و وجود ساختمان های فرسوده مواجه اند.

هاشمی مقدم افزود: این ثبت اسناد و املاک کشور سازمانی عریض و طویلی است که وظایف سنگین بر عهده آن است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۸۷ درصد از سطح این استان مراتع و عرصه های جنگلی است و نیاز جدی در زمینه ثبت اسناد در استان وجود دارد.

زمان خوب به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم معرفی و از زحمات مرحوم سعید محوری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد یاسوج ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اخبار کنکور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هاشمی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان

 مسعود کیانی، پژوهشگر و محقق زمین شناسی و مدیر موسسه گوهرشناسی و شهاب سنگ شناسی واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی، درباره نتیجه یک آزمایش بر روی نمونه شهاب سنگی گفت: شهاب سنگ قطعاتی از اجسام فضایی مانند سیارات، سیارک‌ها و ستاره‌های دنباله دار هستند که در فضا سرگردان بوده و روی یک سیاره یا سیارک فرود می‌آیند. این سنگ‌ها دارای انواع مختلفی بوده که در چهار نیم میلیارد سال قبل شکل گرفته است و بدون هیچ تغییر شیمیایی قابل توجه‌ای در فضا در حال حرکت هستند که به آنها شهاب واره می‌گویند. هنگامی که این سنگ‌ها بر روی زمین سقوط می‌کنند به آنها شهاب سنگ گفته می‌شود.

وی در ادامه به کشف جدید پژوهشگران اشاره کرد و گفت: اخیرا فردی از یکی روستا‌های استان لرستان قطعه‌ای از یک نمونه سنگ فلزی که دارای چگالی بالا و جذب آهن ربای قوی بوده را به موسسه گوهرشناسی کیپا (کیانپارس) ارسال کرد. با توجه به مشکوک بودن این سنگ از نمونه ارسالی با استفاده از مقاطع میکروسکوپی و نمونه‌های شیمیایی آنالیز شده توسط میکروسکوپ الکترونی دانشگاه خوارزمی تهران این سنگ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

این محقق تصریح کرد: در این آزمایشات تخصصی و دقیق مشخص شد این نمونه با توجه به وجود بافت ویدمن اشتاتن (بافت مخصوص شهاب سنگ‌های آهنی) و درصد آهن و نیکل بالا یک قطعه شهاب سنگ آهنی است. در نمونه آزمایشی میزان خلوص آهن بالای نود درصد و مقدار نیکل حدود ۸ درصد است.

وی بیان کرد: طی مطالعات تکمیلی مشخص شد این شهاب سنگ مربوط به هسته یک سیاره یا سیارک بوده که طی برخورد‌های فضایی بین اجرام فضایی متلاشی شده و قطعاتی از آن در فضا فاصله زیادی را طی کرده و سپس در سرزمین ایران فرود آمده است.

منبع: ایسنا

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور داریم/ فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل