Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:11:34 GMT

سرمایه گذاری های صنعتی ایلام محدود به شهرک ها نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۳۷۱

سرمایه گذاری های صنعتی ایلام محدود به شهرک ها نیست

به گزارش ایرنا، رضا محم رحیمی روز چهارشنبه در حاشیه تور رسانه‌ای و بازدید از کارخانه پلیمر پلاستیک هینا اظهار داشت: بدلیل اینکه موج اول سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی ایلام صورت گرفت این تصور پیش آمده که با تعطیلی تعدادی کارخانه در این شهرک ها کل صنعت استان دچار مشکل شده است.

وی افزود: با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجود ظرفیت های صنعتی مناسبی در سطح استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رحیمی در خصوص تعطیلی برخی کارخانه ها در شهرک های صنعتی ایلام گفت: در سال های اولیه سرمایه گذاران به دلیل عدم تجربه و تخصص و همچنین متکی بودن به تسهیلات بانکی ورشکسته شده و قادر به مدیریت مکان تولیدی خود نشدند.

وی اظهار داشت: این کارخانه ها به افراد دیگری واگذار شدند و با تلاش نیروهای جدید و متخصص هم اکنون در شرایط مناسبی قرار دارند.

صادرات ۲۶ تن نایلون صنعتی و کشاورزی به عراق

مدیر تولید کارخانه پلیمر پلاستیک هینا نیز در این بازدید گفت: ماهانه ۲۶ تن نایلون صنعتی و کشاورزی به کشور عراق صادر می شود.

حسین پریزاد افزود: این کارخانه سال ۹۵ راه اندازی شده است و هم اکنون ۲۲ نفر به صورت مستقیم و ۱۵نفر بصورت غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها ایلام وزارت صنعت معدن و تجارت شهرک صنعتی عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام وزارت صنعت معدن و تجارت شهرک صنعتی عراق ایلام وزارت صنعت معدن و تجارت شهرک صنعتی عراق اخبار کنکور شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم