Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@10:04:07 GMT

مشکلات حوزه فرهنگ یک شبه حل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۴۶۲

مشکلات حوزه فرهنگ یک شبه حل نمی‌شود

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «منصور وحیدی» در کارگروه هویت فرهنگی کرج که در شهرداری منطقه ۲ برگزار شد، با بیان اینکه نباید انتظار داشت نتیجه اقدامات و طرح‌های فرهنگی در کوتاه مدت نمود پیدا کند، اظهار کرد: فرهنگ موضوعی عمیق و ریشه‌ای است. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت مشکلات این حوزه یک شبه حل شود.
 
وی با بیان اینکه در شورای پنجم به مقوله فرهنگ توجه زیادی شده، ادامه داد: طی سه سال گذشته اقدامات زیادی برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی شهر صورت گرفته که این نشان می‌دهد رسیدگی به معضلات این حوزه از دغدغه‌های اعضا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات فرهنگی باید قدم به میدان گذاشت و از شعار و سخنرانی صرف فاصله گرفت، گفت: تنها با کار عملیاتی است که می‌توان کارنامه درخشانی از خود ارائه داد.
 

وحیدی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۳ جلسه از کارگروه هویت فرهنگی کرج برگزارشده، افزود: سعی کردیم مسائل فرهنگی شهر در تمامی این جلسات با نگاهی علمی، منطقی و آسیب‌شناسانه بررسی شود. از طریق این کارگروه در تلاشیم تا بین گذشته و تاریخ غنی کرج با وضعیت حال آن آشتی برقرار کنیم.
 
عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: البته اگر تعامل و خرد جمعی نباشد، هیچ یک از اهداف این کارگروه به درستی محقق نخواهد شد به همین دلیل از دستگاه‌ها و نهادهای درگیر با مقوله فرهنگ انتظار می‌رود برای حل مشکلات فرهنگی شهر بیش از پیش در کنار مدیریت شهری باشند.

 وی توضیح داد: بدون شک همانطور که مدیریت شهری با برنامه‌ریزی و تعامل توانسته در حوزه  توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران به خوبی بدرخشد، می‌تواند در حوزه رفع مشکلات فرهنگی شهر و شهروندان هم خوش بدرخشد.
 
وحیدی با تاکید بر شناسایی نخبگان فرهنگی شهر افزود: این سرمایه‌های معنوی باید آن طور که شایسته است به مردم شناسانده شوند.

48

کد خبر 1446062

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز فرهنگی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال

پانصد و هفتاد پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف رفع مشکلات و چالش‎ها بازگشت و احیا واحد‌هایی تولیدی به چرخه فعالیت در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این نشست گفت: این نشست در راستای اهتمام در وضعیت موجود واحد‌های فعال، کمک به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام تولیدی، توسعه سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار، افزایش ظرفیت تولید کیفی و اشتغال پایدار تشکیل و موضوعات ۲۰ بنگاه اقتصادی در خصوص ترخیص ۹۰ درصدی کالا، تعیین تکلیف بدهی و... با زمینه فعالیت انواع شمش فولادی، تولید انواع البسه بیمارستانی، انواع ورق و کارتن، پیمانکار طرح‌های عمرانی (پروژه ساختمانی) بررسی و با ارائه راهکار‌های قانونی نیز تصمیمات لازم اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به بررسی مشکلات تعداد ۱۶ بنگاه اقتصادی در کمیته تخصصی تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و حل و فصل مسائل تعداد ۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی گفت: با توجه به رویکرد دولت درجهت حمایت از تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی و رفع موانع تولیدکنندگان لذا تشکیل جلسات، کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری مطالبات سرمایه‌گذاران نقش مهمی در رفع مشکلات دارد که در اداره صمت و مجموعه اقتصادی استان با همه توان و ظرفیت برای حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌شود.

او با تاکید براینکه رفع مشکلات و موانع تولید سرمایه‌گذاران مهم‌ترین هدف و ماهیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است، افزود: با توجه به اختیارات گسترده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مصوبات این کارگروه در تحقق شعار سال بسیار راهگشاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم