Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عملیات اجرایی پروژه DCS در کارخانه‌های ابوذر A و B منطقه عملیاتی خارک در حال انجام است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، علی ابدالی، مسئول پروژه سیستم DCS گفت: طراحی و اجرای سیستم Earthing و صاعقه‌گیر برای اتاق ITR با اجرای پروژه DCS در تأسیسات خشکی ابوذر، فروزان و درود 1، Reference ولتاژ و اجرای زمین یکپارچه برای Field و System حیاتی است که اجرای آن مطابق با استانداردهای روزآمد دنیا از سوی واحد برق و ابزار دقیق منطقه خارک در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای حفاظت از ITR و پانل‌های کنترلی، سیستم صاعقه‌گیر Passive برای ساختمان CCR طراحی و اجرا می‌شود. با هم‌بندی کامل زمین مرجع برای کل کارخانجات و اتاق ITR و نیروگاه، سیستم و تجهیزات در برابر خطرهای ناشی از اضافه ولتاژ ایمن می‌شوند. در این راستا با نصب SPDها در مسیر تغذیه قدرت و نیز سیگنال‌های حیاتی ابزار دقیق، پایداری سیستم در برابر خطرات ناشی از صاعقه یا اضافه ولتاژهای گذرا افزایش می‌یابد.
ابدالی با بیان اینکه پروژه DCS تأسیسات خشکی ابوذر، فروزان و درود 1 پس از سال‌ها که از خرید تجهیزات گذشته بود به‌وسیله کارکنان منطقه در سال جاری اجرا و عملیاتی شد، گفت: در این راستا سیستم کنترل قدیمی نیوماتیک که مشکلات فراوانی داشت و در جهان منسوخ شده بود با سیستم DCS جایگزین شد. از مزایای سیستم DCS افزایش بازدهی و دسترسی بهره‌برداری با قابلیت کنترل دقیق و بهینه فرآیند است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه DCS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز

غلامرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: با توجه به الگوهای هواشناسی هشدار نارنجی برای فارس صادر شده بود.

او به بارش شدید تگرگ و صاعقه و وزش باد شدید اشاره کرد و افزود: خسارت‌های وارد شده تگرگ هنوز برآورد نشده است.

غلامی بیان کرد: خوشبختانه بارش باران تا کنون و لحظه انتشار این خبر در سایر مناطق استان هیچ خسارتی نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • رئیسی به سریلانکا رفت + عکس و فیلم
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی