Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:22:12 GMT

فرش دستباف و شیلات ارز آوری خوبی برای زنجان دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۶۴۵

فرش دستباف و شیلات ارز آوری خوبی برای زنجان دارند

به گزارش خبرنگار مهر، علی یگانه فرد ظهر چهارشنبه در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان، گفت: از اول سال تهیه نقشه راه تجارت خارجی توسط اتاق بازرگانی استان زنجان در دستور کار بوده است.

وی اظهار کرد: در این نقشه راه کارشناسان تلاش می‌کنند ارتباطات چند جانبه را با توسعه و افزایش صادرات انواع کالاهای تولیدی استان ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه با اشاره به تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان گفت: در این نقشه راه کارشناسان تلاش می کنند ارتباطات چند جانبه را با توسعه و افزایش صادرات انواع کالاهای تولیدی استان ارتقا دهند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، گفت: در نقشه راه تجارت خارجی استان تدوین شده تجارت خارجی همه مسیرهای صادراتی سنجیده شده تا استعداد صادراتی و تجارت خارجی استان افزایش پیدا کند.

یگانه فرد تاکید کرد: طی ۱۰ سال گذشته استان زنجان بیشترین صادرات را به کشور ترکیه و بعد از آن به عراق را داشته است.

وی با بیان اینکه شمش روی رتبه اول صادرات استان را دارد، ابراز داشت: صنایع دستی استان مس و چاقو هم در صادرات نقش بسیار مهمی دارند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه زیتون، سیر و کشمش هم ظرفیت‌های خوبی برای صادرات دارند، گفت: برق الکترونیک، شیلات، فرش هم درصادرات استان نقش بسیزایی دارند و باید از این ظرفیت ها به شکل مطلوب استفاده شود.

کد خبر 5053621

منبع: مهر

کلیدواژه: علی یگانه فرد فرش اتاق بازرگانی زنجان ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد هفته ناجا تجارت خارجی نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • نقشه تجاری ایران و پاکستان، دو همسایه ای که در تجارت غریبه بودند + جدول
  • نقشه تجاری ایران و پاکستان؛ دو همسایه ای که در تجارت غریبه هستند