Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:56:39 GMT

تاجزاده: چه اصراری به حجاب اجباری دارید؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۸۱۴

تاجزاده: چه اصراری به حجاب اجباری دارید؟

سید مصطفی تاجزاده در گفتگوی اینترنتی با عبدالله عبدی گفت:

اکنون درصد مهمی از زنان ایرانی تحصیلات عالی دارند و مانند هر قشری با چنین تحصیلاتی، استقلال اقتصادی پیدا کرده‌اند، از این جهت خدمت جمهوری اسلامی به زنان در تاریخ ایران بی‌نظیر به‌شمار می‌رود و حتی از دوره مشروطه، که بسیاری از بنیان‌های کشور را عوض کرد، پیشتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رهایی و حضور گسترده و روبه‌رشد اجتماعی و حتی سیاسی زنان و شخصیت مستقل یافتن آنان از یک‌طرف، و تحقیر مستمری که به‌خاطر زن بودن از بسیاری از حقوق شهروندی محروم شده‌اند (از ساده‌ترین امور نظیر دوچرخه‌سواری و تماشای یک مسابقه در استادیوم ورزشی تا نداشتن حق و آزادی در انتخاب سبک زندگی) از طرف دیگر، این وضعیت پارادوکسیکال را به‌وجود آورده است. تداوم این رویه زنان را علیه نظام سیاسی بسیج می‌کند.

واقعا چه اصراری به حجاب اجباری است وقتی نتیجه منفی ۴۰ساله آن را می‌بینند؟ جالب آنکه در دیگر کشور‌های زنان باحجاب درحال افزایش‌اند و در ایران بی‌حجابی در حال گسترش است. منبع: اصلاحات نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دوچرخه سواری حجاب اجباری مصطفی تاجزاده عبدالله عبدی دوچرخه سواری استادیوم ورزشی حجاب اجباری بی حجابی کشف حجاب پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی