Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:39:02 GMT

پردیس سینمایی در مهاباد ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۳۱۹

پردیس سینمایی در مهاباد ساخته می شود

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: طبق تفاهم نامه ای که توسط وزارت ارشاد استان و سازمان سینمایی کشور منعقدشد پردیس سینمایی مهاباد ساخته می شود تا مهاباد میزبان جشنواره ها و رویداد های فرهنگی در سطح استان ومنطقه باشد.

حجت الاسلام ناصر خدایاری شامگاه ۳۰ مهرماه در نشست با اصحاب سینمایی استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه سینما جایگاه ویژه ای برای نهادینه کردن فرهنگ و گسترش آن دارد، اظهار کرد: حل وفصل  مشکلات سینمایی استان یکی از خواسته های برحق اهالی سینما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یاد آور شد: از سال ۹۲تاکنون گشایش ها و توسعه های کمی و کیفی خوبی در استان در حوزه سینما صورت گرفته است. 
حجت الاسلام خدایاری اظهار کرد: سینما با به تصویر کشیدن نقاط قوت فرهنگ و هنر و همجنین اسیب های موجود در آگاهی دادن به جامعه نقش مهمی دارد.
وی ادامه داد: در حال حاضر پنج سینمای فعال در استان وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری پردیس سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر بیمه دی استان آذربایجان غربی در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک برگزار شدگفت: روز زمین پاک برای اولین بار در ۲۲ آپریل سال ۱۹۷۰ نامگذاری شد و تاکنون هرساله در ایران مصادف با ۲ اردیبهشت و همچنین در سراسر جهان توسط فعالان حوزه محیط زیست، روز جهانی زمین پاک به جهت افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به مسائل محیط زیست جشن گرفته می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه محیط زیست، دغدغه بسیاری برای محیط زیست و زمین دارند. به همین دلیل در هفته زمین پاک که از ۲ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود، بحث‌ها و فعالیت‌های زیستی در سازمان‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شود که هدف از آنها این است که به مردم یادآوری کنند که زمین، نیاز به حمایت دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با باید‌ها و نباید‌های زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی، با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.

گفتنی است این مراسم با هدف ایفای نقش اجتماعی بیمه دی و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان به همت مدیریت بیمه دی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان این مراسم از صاحبان آثار برتر نقاشی که به دبیرخانه ارسال شده بود با اهدای جوایزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی