Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از  راه‌اندازی جمعه بازاری در موزه پست خبر داد و اظهار کرد: تاریخ و پیشینه پست به بیش از ۳ هزار سال قبل باز می‌گردد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه مبتکر پست، ایران بوده و موضوع چاپارخانه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از ایران بنیانگذاری شده افزود: پست تاریخ و پیشینه طولانی دارد و معمولا پست را با برند تمبر می شناسند.

او با اشاره به اینکه در گذشته هنگام ارسال پاکت‌، تمبرهایی را بر روی پاکت چسبانده و پاکت‌ها ارسال می‌شد گفت: ما برای اینکه این تاریخ، فرهنگ و پیشینه را فراموش نکنیم، موضوع احیاء تمبر را در دستور کار خود داریم.

سبحانی‌فر بیان کرد: ما امروزه تمبر اختصاصی، تمبر یادبودی و... را هم چاپ می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: عده ای از افراد به این بخش فرهنگی علاقه‌مند هستند و تمبرهای را به عنوان یک سند تاریخی با یکدیگر مبادله و خرید و فروش می‌کنند.

او گفت: سال‌های گذشته خرید و فروش و مبادله این تمبرها در پشت موزه پست رواج داشت و افراد روزهای جمعه اقدام به خرید و فروش تمبر می‌کردند.

سبحانی فر با بیان اینکه این بخش با کمک شهرداری ساماندهی می‌شود ادامه داد: درب جنوبی موزه پست بعد از ۳۷ سال بازگشایی شد و در ضلع جنوبی موزه فضایی را در اختیار این افراد که کلکسیون‌هایی از تمبر دارند قرار می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست بیان کرد: روز جمعه  افتتاحیه‌ای را داریم و افراد می‌توانند برای مبادله و خرید و فروش به این قسمت مراجعه کنند.

او با بیان اینکه موزه پست بسیار دیدنی است گفت: همه امکانات و ابزارهایی که درگذشته استفاده می‌شده در این موزه به نمایش گذاشته شده است و کمتر کشوری چنین موزه ای را با این پیشینه دارد.

بیشتر بخوانید

مورد توجه قرار گرفتن رویداد‌های پست ایران توسط اتحادیه جهانی پست/ بازگشایی درب جنوبی موزه پست بعد از ۳۷ سال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست سبحانی فر مرسولات پستی مدیرعامل شرکت ملی پست خرید و فروش موزه پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند