Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: استان قزوین نمونه‌ای شاخص در عرصه استقبال از سرمایه گذاری و حمایت از اقتصاد تولید محور محسوب می شود. - اخبار استانها -

ابوالفضل یاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با تاکید بر اینکه استان قزوین بهشت سرمایه گذاران است اظهار داشت: استان قزوین نمونه‌ای شاخص در عرصه استقبال از سرمایه گذاری و حمایت از اقتصاد تولید محور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پروژه های مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی کشور به طور ویژه از سوی مجموعه مدیریت استان رصد و پایش می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: غالب طرح‌های مصوبی که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان مطرح شده پروژه‌هایی است که در سطح کشور مورد وثوق مقامات عالی نظام قرار گرفته است.

سرمایه گذاری شستا در استان کرمان / احداث کارخانه تولید لاستیک خودروهای سنگینخراسان جنوبی از امن‌ترین استان‌های کشور برای سرمایه گذاری استافزایش 72 درصدی سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری در نیمه اول 99

یاری با تاکید بر اینکه مسئولان استان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات تولید به کار بسته‌اند تصریح کرد: تاکنون هیچ یک از سرمایه‌گذاران با مشکل استانی که موجب زمین‌گیر‌ شدن آنها در امر تولید باشد روبه رو نشده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین خاطرنشان کرد: مشکلات و موانعی که در مسیر سرمایه‌گذاران وجود دارد که به طور عمده از نوع تحریم‌های‌ خارجی است که در سطح کلان کشور دامن‌گیر بخش تولید شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی اقتصاد مقاومتی استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاران سرمایه گذاری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد

ایسنا/هرمزگان قشم و کیش در شاخصه‌های سرمایه گذاری، تولید و صادرات، برترین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصادی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اختتامیه‌ همایش ملی مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی کشور شامگاه ۶ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار شد. این نشست که با حضور وزیر کشور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و حجت الله عبدالملکی نماینده ویژه‌ی رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد.

در شاخصه‌های سرمایه گذاری، تولید و صادرات، برترین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصادی انتخاب شدند.

براساس ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی سال ۱۴۰۲ حوزه‌های مختلف مناطق آزاد، مناطق آزاد قشم و کیش در حوزه موضوعات اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و صادرات) حائز رتبه اول و برتر در همایش ملی کلیه مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شدند.

عبدالملکی در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اهدای لوح از زحمات مدیرعامل این دو منطقه آزاد به منظور ارتقای شاخص های اقتصادی تقدیر کرد.

 افزایش صادرات و صادرات مجدد، به بیش از ۵۰۵ میلیون دلار، تراز تجاری مثبت ۳۱۳ میلیون دلاری، رشد صدور و تمدید ۲۰ درصدی مجوزهای سرمایه گذاری، رشد حجم سرمایه‌گذاری در شیلات و کشاورزی به میزان ۱۰۰ درصد، رشد ۱۱ درصدی تعداد ثبت شرکت‌ها،رشد حمل و نقل و ترانزیت به نسبت تردد خودرو و مسافر به میزان ۲۷ درصد، رشد اشتغال ۲۵ درصدی ایجاد شده در واحدهای صنعتی، عقد قرارداد تحویل ۸۰ قطعه زمین برای فعالیت‌های صنعتی از جمله مهمترین دستاوردهای اقتصادی منطقه آزاد قشم در سال گذشته می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است