Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی «نیوزمکس» کمیسیون برگزاری مناظرات آمریکا تصمیم گرفت موضوع سیاست خارجی را از موضوعات مناظره آخر دونالد ترامپ و جو بایدن حذف کند. 

طرفداران ترامپ می‌گویند تصمیم کمیسیون برگزاری مناظرات برای حذف سیاست خارجی از فهرست مطالب مطرح شده در مناظره فردا شب در راستای حمایت از جو بایدن اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش به قلم مارک دورسویتز با عنوان آیا مناظره بعدی به ضرر ترامپ است؟ آمده است: کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری و همچنین مجری مناظره روز پنجشنبه یک سری تغییرات را ایجاد کرده اند، از جمله این که به مجری اجازه داده شده است تا میکروفون یکی از این دو نامزد را در زمان صحبت کردن رقیبش خاموش کند.

اما به گفته جیسون میلر مشاور ارشد ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، هیچ یک از این اقدامات به اندازه تصمیم کمیسیون مناظرات برای حذف موضوع سیاست خارجی از موضوع مناظره به ضرر ترامپ تمام نشده است.

او در توئیتر خود نوشت: به همه سلام می‌کنم غیر از اعضای کمیسیون مناظره ریاست جمهوری که تصمیم گرفته اند بر روی موضوع سیاست خارجی متمرکز نشوند تا جو بایدن مجبور به پاسخ گویی در ارتباط با سازش با حزب کمونیست چین، حمایت بی پایان از جنگ‌ها و سایر اقدامات شرم‌آور نباشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی

نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با حضور معاون اول رییس‌جمهور با هدف بررسی وضعیت سیاست‌های ارزی دولت سیزدهم برگزار شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با حضور معاون اول رئیس جمهور، معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور و رئیس کل بانک‌مرکزی برگزار شد؛ هدف از برگزاری این نشست بررسی وضعیت سیاست‌های ارزی دولت سیزدهم در مجموعه بخش‌های اقتصادی کشور بود.

در این نشست اعضای کمیسیون اقتصادی، بانک مرکزی، مخبر معاون اول رئیس جمهور و حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور حضور داشتند و در مورد شرایط اقتصادی کشور و پیامدهای مرتبط با انتقال سیاست‌های ارزی در طول ۲ سال اخیر به بیان نکاتی پرداختند.

همچنین ضمن بررسی شاخص‌های مثبت همانند نرخ رشد و نرخ تورم و نقدینگی به اهم مشکلات مربوط به سیاست‌ها اشاره کردند.

در این نشست وضعیت تراز تجاری، افزایش نرخ تورم کالاهای اساسی و غیر اساسی، قاچاق، وضعیت تولید کالاهای اساسی در داخل کشور و شاخص سرانه مصرف واردات کالاهای اساسی مطرح شد.

همچنین در این جلسه، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجموعه بسته پیشنهادی کمیسیون را به معاون اول رئیس جمهور تقدیم و بیان کرد که ما آماده همکاری در جهت بهبود شرایط اقتصادی در کشور هستیم.

فرزین رئیس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه توضیحات مربوط با شاخص‌های کلان اقتصادی و اثرات مثبت آن در اقتصاد کشور را توضیح داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافقات خوب این کمیسیون با معاون اول رئیس جمهور برای اصلاح سیاست‌های ارزی جهت ارتقای توانمندی اقتصادی کشور خبر داد و گفت: ما آماده همکاری در جهت بهبود شرایط اقتصادی در کشور هستیم.

پیش از این، پورابراهیمی در نامه‌ای به رئیس جمهور ضمن تبیین مشکلات در رابطه با پیامدهای ارزی دولت در سیاست‌های ارزی بانک مرکزی، پیشنهاداتی را مطرح کرده بود.

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • مسکو در بزنگاه تصمیم درباره اردوغان
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند