Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:53:56 GMT

هشدار درباره بازگشت عملیات‌های تروریستی به نینوا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۹۷۱

هشدار درباره بازگشت عملیات‌های تروریستی به نینوا

نماینده پارلمان عراق درباره بازگشت عملیات‌های تروریستی به مناطق دشت نینوا با ورود نیروهای پیشمرگه هشدار داد.

به گزارش مشرق، «قصی عباس» نماینده پارلمان عراق در گفتگو با وبسایت المعلومه درباره بازگشت تله های انفجاری و اقدامات تروریستی در صورت ورود نیروهای پیشمرگه به مناطق دشت نینوا هشدار داد.

قصی عباس افزود که این مناطق در وضعیت فعلی خود شاهد ثبات امنیتی بوده و با وجود نیروهای حشد شعبی  نیازی به ورود نیروهای پیشمرگه به این مناطق نیست؛ چرا که بازگشت این نیروها منجر به بازگشت تله‌های انفجاری و اقدامات تروریستی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پارلمان عراق خاطرنشان کرد که قبل از ورود نیروهای حشد شعبی به مناطق دشت نینوا، این مناطق در نتیجه عملیات های تروریستی قربانیان زیادی داده بود.

در همین زمینه «ابوکوثر شبکی» فرمانده تیپ ۳۰ حشد شعبی، روز چهارشنبه تاکید کرد: کمیته تحقیقی که توسط عملیات مشترک تشکیل شده بود، بی گناهی عناصر این تیپ را در حمله به فرودگاه اربیل اثبات کرد.

وی اعلام کرد: دورکردن پنج کیلومتری نیروهای حشد شعبی از مراکز حضور نیروهای پیشمرگه، هیچ ارتباطی با حمله به فرودگاه اربیل ندارد.

وی با بیان اینکه تحقیقات، بی گناهی نیروهای حشد شعبی در حمله فرودگاه اربیل را ثابت کرده است افزود: این تصمیم از مدت‌ها پیش در تمام طول جاده‌های استان نینوا و اقلیم کردستان عراق اجرا می شده است و آنگونه که رسانه‌ها و رهبران احزاب کرد ادعا می‌کنند؛ هیچ تصمیمی برای دور کردن حشد شعبی از مناطق دشت نینوا وجود ندارد.

این فرمانده حشد شعبی همچنین تاکید کرد که شرایط امنیتی در مناطق دشت نینوا بسیار آرام و پایدار است و این نیرو با همه گروه‌های مردمی همکاری دارد. آنها آسیب رساندن به نیروهای تیپ ۳۰ بسیج مردمی را رد می‌کنند و آن را نیرویی قادر به محافظت از مناطق خود می‌دانند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ پارلمان عراق کردستان عراق فرودگاه اربیل استان نینوا نیروهای حشد شعبی نیروهای پیشمرگه مناطق دشت نینوا ورود نیروهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد