Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:37:07 GMT

اکران 40 سازه تبلیغاتی به منظور مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۴۰۷۶

اکران 40 سازه تبلیغاتی به منظور مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به ظرفیت تبلیغات محیطی شهرداری قم اظهار داشت: تمام سازه‌های تبلیغاتی شهر در اختیار شهرداری قم نیست و بخشی از آنها در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه، مخابرات و ارگان‌های دیگر قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به تبلیغات محیطی مناسبت های اخیر و پیش رو اشاره کرد و افزود: سازه‌های تبلیغاتی مرتبط با هفته وقف و هفته نیروی انتظامی در سطح شهر متناسب با برنامه‌ها اکران شده، در مورد همایش هوش مصنوعی نیز تبلیغات محیطی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی در مقابله با کرونا هم اشاره کرد و گفت: 40 سازه تبلیغاتی تا پایان آذرماه در سطح شهر قم در مقابله با کرونا تقویت می‌شود و علاوه بر این با همراهی فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت رسانه‌ها امیدوار هستیم در فضای مجازی، ظرفیت‌های خوب تبلیغی در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به وجود آوریم.

کلانترزاده به ساختار کلی سازه‌های تبلیغاتی هم اشاره کرد وگفت: دو نوع سازه تبلیغاتی در سطح شهر وجود دارد که یک نوع سازه در راستای ترویج فرهنگ شهروندی و ویژه مراسم و برنامه‌ها و یا تمثال شهداست که در اختیار چند دستگاه از جمله شهرداری، بنیاد شهید، سپاه و مخابرات است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه سازه‌هایی که در اختیار سازمان فرهنگی است در مراسم و مناسک مورد استفاده قرار می گیرد تصریح کرد: علاوه بر این سازه ها، دسته دوم تعداد سازه‌هایی است که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد.

وی مشارکت بخش خصوصی در تبلیغات محیطی پیشگیری از کرونا در قم را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در این مدت بخشودگی و تخفیف قابل توجهی در شرایط کرونا برای بخش خصوصی در نظر گرفته‌ایم.

کلانترزاده با تاکید بر اینکه بحران سنگین کرونا نیاز به قدم‌های موثری برای تبلیغات و اطلاع رسانی دارد، خاطرنشان کرد: برای احداث سازه‌های جدید به منظور تبلیغات بیشتر در راستای ریشه کنی کرونا هم اقدام شده، مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم و فنداسیون در حال اجراست و اواسط آبان ماه سازه‌های جدید تحویل داده می‌شود.

وی افزود: ایجاد امکانات سازه‌ای و طراحی و نصب بنر دارای هزینه است و اگر دستگاه‌های اجرایی همراهی کنند می‌توانیم بخش زیادی از سازه‌ها را در مورد هشدارهای کرونایی اختصاص دهیم.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم شهید ارتباطات تبلیغات تبلیغات محیطی شهرداری قم سازه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان