Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه حاجی آباد ،گفت: به مناسبت دهه وقف، ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، داوود رستگار به مناسبت دهه وقف، بر ضرورت اهتمام به گسترش فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: در قرآن مجید، آیه ‌ای که بر وقف و احکام فقهی آن صراحت داشته باشد، وجود ندارد؛ ولی می‌ توان از باب اولویت با آیات مربوط به احسان و انفاق، قرض ‌الحسنه، تعاون و صدقه به جواز و بلکه جهان و استحباب وقف استدلال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ائمه اطهار(ع) با تأسی از پیغمبر اسلام و حضرت زهرا(س)، به عنوان امام و رهبر و معلم جامعه مسلمین اهتمام زیادی در گسترش فرهنگ وقف در جامعه داشته‌ اند، با قول وصل و تقریر خود این اقدام خداپسندانه را مورد ترغیب و حمایت قرار می‌ دادند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان حاجی آباد گفت: در مقام عمل نیز ائمه اطهار(ع) به فراخور توانایی مالی که داشته ‌اند و مصلحتی که تشخیص می‌ دادند، اقدام به وقف اموال خود می‌ کردند.

رستگار اظهار کرد: با همکاری مرکز افق امامزاده سید محمد(ع) حاجی آباد، دفتر امام‌جمعه و شرکت معدن تنگ زاغ، ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان است، افزود: این بسته ها، به مناسبت دهه وقف، بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسته معیشتی بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند