Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@18:20:12 GMT

ترامپ بار دیگر مدعی تماس از ایران شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۴۴۲۷

ترامپ بار دیگر مدعی تماس از ایران شد

رویداد۲۴ به گزارش شبکه ان، بی، سی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اش در کمپین انتخاباتی در ایالت کارولینای این کشور باری دیگر از اقدام به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی، به عنوان یک دستاورد دولتش یاد کرد.

ترامپ همچنین با اشاره به اینکه دولتش از «توافق فاجعه بار هسته‌ای ایران» که در دولت قبلی آمریکا انجام گرفت، خارج شد، گفت: ۱۵۰ میلیارد دلار برای هیچ و فراموش نکنید که ۱/۸ میلیارد دلار پول نقد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین هواپیما با پول نقد پر شده بود.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران نمی‌خواهد بگذارد که من (در انتخابات) پیروز شوم. چین هم نمی‌خواهد. آن‌ها به شدت خواهان شکست من هستند.

ترامپ باری دیگر مدعی شد: در صورت پیروزی ام اولین تماس از ایران خواهد بود و می‌گویند بیایید یک توافق انجام دهیم. میزان تولید ناخالص داخلی آن‌ها زیر ۲۷ درصد است.
بیشتر بخوانید: آینده مذاکره احتمالی ایران و آمریکابر اساس این گزارش، ترامپ در حالی ادعای تمایل ایران برای توافقی جدید با آمریکا را تکرار می‌کند که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این تاکید کرده است برای گفتمان با آمریکا، چنانچه در زمان مذاکرات برجام (توافق هسته ای) انجام شد، تنها یک چارچوب وجود دارد و آن همین برجام است.

آمریکا در ماه مه سال ۲۰۱۸ با ناقص تلقی کردن توافق هسته‌ای از آن خارج شد و پس از آن تحریم‌های متعدد اقتصادی را بر ایران اعمال کرد. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ مذاکره ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کمک رسانی به غزه فشار می آورد.

به گزارش مشرق، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد: هیچ مدرکی مبنی بر نسل کشی ارتش اسرائیل در غزه وجود ندارد، اما تعداد قربانیان بسیار زیاد است و مردم از گرسنگی می‌میرند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد: آمریکا همچنان به اسرائیل فشار می‌آورد تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و تلاش برای دستیابی به آتش‌بس بیشتر تلاش کند.

کربی این را هم به ادعاهایش افزود که دولت بایدن نسبت به نتانیاهو در مورد ضرورت کمک رسانی به غزه بسیار سختگیر بود، در غیر این صورت آمریکا تغییر سیاست خود را بررسی خواهد کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که وزارت بهداشت نوار غزه امروز از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان