Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس جرجانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه هئیت دولت، با سرمایه‌گذاری ایدرو در طرح‌های ریسندگی و بافندگی شهرستان‌های  فردوس و طبس موافقت شد.

سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیون یورویی «ایدرو» در خراسان‌جنوبی

وی افزود: بر این اساس، این سازمان برای تکمیل طرح بافندگی نساجی فردوس هفت میلیون یورو و ۸۰ میلیارد تومان و برای واحد ریسندگی شهرستان طبس ۵ میلیون یورو و ۴۰ میلیارد تومان، در کنار بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این واحد‌ها روزانه ۱۰ تن نخ و ۲۰ میلیون متر مربع پارچه تولید خواهند کرد.

اشتغالزایی برای ۲۷۰ نفر

جرجانی از راه‌اندازی این دو واحد تا سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: بهره‌برداری از طرح‌های ریسندگی و بافندگی  فردوس و طبس، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، برای ۲۷۰ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

وی اذعان داشت: راه‌اندازی صنایع پایین‌دست از جمله تولید پوشاک و رنگرزی در خراسان‌جنوبی از دیگر مزایای ایجاد طرح‌های ریسندگی و بافندگی طبس و فردوس می‌باشد.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ایدرو سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی اقتصاد خراسان جنوبی صنعت خراسان جنوبی طرح های ریسندگی و بافندگی سرمایه گذاری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی. چتر باران و سیلاب در خراسان جنوبی از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال استان گسترده شد.

باران‌هایی که از روز گذشته جَو استان را تحت تاثیر قرار داده از عصر امروز به اوج رسید به طوری که جانی تازه به رودخانه‌های فصلی بخشید و البته در برخی مناطق سیل هم به راه انداخت.

تهیه کننده: زهرا فلاحی نسب
تدوینگر: حمید خراشادیزاده
نریتور: فرزانه مولایی

 

                                                                          کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران