Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی تمهیدی روز پنجشنبه در گفتگوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: در سال مالی جاری، ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به دستگاه‌های اجرایی شهرستان پاکدشت اختصاص یافته که با استفاده از این اعتبار، ۸۰ طرح عمرانی و خدماتی با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه طرح‌های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این اعتبار در اختیار ۲۵ دستگاه اجرایی قرار گرفته است که  استفاده بهینه اعتبارات،  تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کنار برنامه ریزی و مدیریت صحیح و جذب حداکثری بودجه تخصیصی در تمامی بخش ها و اجرای طرح‌های عمرانی با استفاده از این اعتبارات امری ضروری است.
وی تصریح کرد: طی یک‌سال گذشته، فعالیت‌های قابل توجهی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، شهری و فضای سبز انجام شده که با مدیریت و مشارکت دستگاه های اجرایی این روند ادامه‌دار خواهد بود.
تمهیدی از تخصیص بخشی از اعتبارات تملکی دارایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیا، مرمت و بهسازی گلزارهای شهدای و نیز تعمیر و تجهیز مراکز توانبخشی بهزیستی در شهرستان خبر داد.
وی با اشاره به لزوم تامین آب شرب سالم و بهداشتی و اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت آب گفت: توسعه و بازسازی تاسیسات آبرسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی در دستور کار شهرستان قرار دارد و تا کنون به‌سازی شبکه آبرسانی مناطق حمامک، کلین، ارمبویه، توچال، علی آباد و قرمزتپه به همت اداره آب و فاضلاب شهرستان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
فرماندار پاکدشت ساخت و توسعه مراکز بهداشتی و تجهیزات بیمارستانی را اولویت شهرستان یاد کرد و افزود: احداث خانه بهداشت روستای توچال و مرکز جامع سلامت مسکن مهر امام رضا و همچنین تجهیز بیمارستان شهدای پاکدشت به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان به تلاش دانشگاه علوم پزشکی شهرستان صورت گرفته است.
وی همچنین از تکمیل و احداث چندین سالن ورزشی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی شهرک مهر امام رضا، احداث سالن ورزشی خاتون آباد، سالن ورزشی روستای ابراهیم آباد،تکمیل سالن ورزشی روستای گلزار پایین، احداث سالن ورزشی محور روستای قلعه نو، احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی شهرستان و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان از مهم ترین پروژه های ورزشی بوده که از محل اعتبارات دولتی اجرا شده است.
تمهیدی به توسعه حمل و نقل جاده ای به عنوان اولویت پاکدشت یاد کرد و افزود:  ایمن‌سازی و تعریض راه‌های روستایی، تعمیرات ماشین آلات راهداری، رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان، احداث و آسفالت راه‌های روستایی و تکمیل روسازی و آسفالت محور خلیف آباد به حصارمهتر و همچنین احداث پل روگذر بر روی جاده امام رضا(ع) را می‌توان به عنوان برجسته‌ترین طرح‌های اجرایی در حوزه  حمل و نقل و شهرداری عنوان کرد.
فرماندار پاکدشت افزود: تکمیل مدارس خیرساز، تعمیرات اساسی مدارس شهرستان، احداث مدرسه ۱۵ کلاسه، تامین تجهیزات مدارس، تعمیر حوزه مقاومت بسیج شهرستان و تعمیر مراکز آموزشی فنی و حرفه ای و خرید تجهیزات آموزشی جایگزین برای مدارس با هدف ایجاد بستر مناسب برای تحصیل دانش آموزان، طرح‌های آموزشی اجرا شده در پاکدشت است.
وی از اجرای پروژه‌های آبخیزداری با هدف بهینه سازی مصرف آب کشاورزی خبر داد و افزود: آبخیزداری و حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش زیر حوضه آبخیز روستای حمامک شهرستان، حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش زیر حوضه آبخیز توچال  و حفاظت از جنگل ها و مراتع شهرستان از اقدامات مهم اجرا شده در این حوزه است.
تمهیدی از بهسازی و تعمیر مراکز فرهنگی هنری مبنی بر تقویت سرمایه های اجتماعی یاد کرد و افزود: توسعه و بهسازی مراکز فرهنگی و هنری، کتابخانه‌ها و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور ارتقاء فرهنگ عمومی از دیگر طرح‌های شهرستان پاکدشت است که طی‌ یکسال گذشته اجرایی شده است.
وی گفت: تولید سالانه یک میلیارد شاخه گل شاخه بریده یکی از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان پاکدشت است که با استفاده از اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان، شاهد رشد و توسعه تولید این محصول در شهرستان می‌باشیم.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ورامین هادی تمهیدی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین پاکدشت ورامین پاکدشت اخبار کنکور سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی

دریافت 20 MB کد خبر 6094008

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد