Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در جشنواره شهید رجائی و آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان که با حضور معاونین استاندار و شماری از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی بالاترین امتیاز را در دو بُعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت و بیشترین امتیاز در مجموع دستگاه‌های استانی را کسب کرده و به عنوان دستگاه برتر معرفی و لوح تقدیر و تندیس "دستگاه برتر"جشنواره شهید رجائی به شرکت اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاخص‌های عمومی شامل محورهای؛ اصلاح ساختار سازمان، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء بهره وری، ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی استقرار نظام مدیریت عملکرد می‌باشد و شاخص‌های اختصاصی با درنظر گرفتن وظایف و ماموریت‌های دستگاه، اسناد برنامه توسعه، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سایر اسناد بالادستی است.

شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در جشنواره شهید رجائی سال گذشته نیز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی و تقدیر شده است.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق دستگاه های اجرایی دولت الکترونیک جشنواره شهید رجائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر