Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا شریفی‌نژاد روز پنجشنبه در کار گروه بررسی مشکلات و رفع موانع تولید میامی در سالن جلسات شهید سیدکاظم موسوی فرمانداری، افزود: طبق زمان بندی ، مطالبات سرمایه گذاران به خاطر تحقق رونق تولید بررسی شود ،  به همین دلیل حضور مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات رفع موانع تولید ضروری است.

وی گفت : زیرساخت های لازم برای تحقق تولید باید فراهم شده و تسهیلات لازم در اختیار سرمایه گذاران طبق قوانین دربازه زمانی کوتاه پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد : در شرایط اقتصادی کشور متولیان امور اقتصادی باید در خدمت سرمایه گذاران بخش تولیدی باشند و برای رفع مشکلات آنان بکوشند.

وی گفت : همراهی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق مصوبات جلسات ستاد تسهیل ضروری است.

شریفی نژاد با بیان اینکه خودسازی و باور به توانمندی های داخلی یکی از راه‌های خروج از مشکلات است ، تصریح کرد: تحقق شعار سال مزیت های فراوانی برای کشور به همراه دارد که این مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد.

در این نشست مشکلات بانکی ، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش ، تامین مواد اولیه ، دریافت تسهیلات وزیرساخت تعدادی از واحدهای تولیدی در بخش های مختلف صنعت و معدن، کشاورزی و دامپروری و گردشگری بررسی و همچنین از سه واحد معدنی در بخش مرکزی بازدید شد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن با دوبخش مرکزی وکالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها افزایش تولید اشتغال زایی میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افزایش تولید اشتغال زایی میامی افزایش تولید اشتغال زایی میامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است