Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اگر متصدیان صنوف شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ نیازی به تعطیلی اصناف نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ امروز (پنجشنبه یکم آبان ماه) در حاشیه بازدید میدانی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در خودرو‌ها و اصناف اظهار کرد: بنده اطلاع داشتم بیشتر اصناف شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند؛ اما برخی از اصناف رعایت نمی‌کنند که مقرر شد پلیس اماکن با متخلفان برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی گفت: بسیاری از مسئولان ذی‌ربط ستاد ملی مقابله با کرونا تمایلی به تعطیلی اماکن ندارند؛ بلکه باور آن‌ها این است که اگر متصدیان صنوف شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ نیازی به تعطیلی اصناف نیست.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم

در لیگ دسته یک رومانی و در دیدار هرماندشتات و پولی یاسی، دروزاه بان به شکل عجیب و نوینی وقت تلف کرد. پولی یاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و همین 3 امتیاز آنها را در لیگ یک زنده نگه داشت. در دقیقه 1+90 دروازه بان پولی یاسی اقدام به تلف کردن وقت کرد و از داور کارت زرد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • پیشنهادهای اصناف برای تدوین بخشنامه تبصره ماده ۱۰۰
  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند
  • دیگر نیازی به نمونه خون نیست/ ابداع فناوری سنجش اکسیژن در تنفس 
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد