Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورج دهقانی زنگنه، معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان بازید در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدید میدانی صبح امروز به منظور اطمینان از رعایت دستورالعمل پذیرش حداکثر ۶۰ درصدی مسافر درهواپیما‌ها و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده به شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفت و شرکت‌ها تا زمانی که این دستورالعمل از سوی وزارت بهداشت ملغی نشود ملزم به رعایت آن هستند و سازمان هواپیمایی کشوری نیز نظارت جدی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در این خصوص که شرکت‌های هواپیمایی ۴۰ درصد مسافر خود را از دست می‌دهند با دستور وزیر محترم راه و شهرسازی تمهیداتی اندیشیده شده که بتوانیم از هفته آینده صورت‌های مالی شرکت‌های هواپیمایی به خصوص ۶ ماهه اول سال را دریافت کرده و تسهیلاتی از طریق دولت به آن‌ها پرداخت شود.

کاپیتان زنگنه با اعلام این خبر که هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و پول این صندلی‌های خالی از مسافران دریافت نخواهد شد افزود: ما در این ایام هیچ افزایش قیمتی نداریم و این پول را به هیچ عنوان از مسافر دریافت نمی‌کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص افزایش قیمت توسط شرکت‌های هواپیمایی در روز‌های اخیر اظهارداشت: سازمان هواپیمایی کشوری طبق ماده" ۵" بند "ب" قانون این سازمان مسول جلوگیری از رقابت مضره و مصالح عمومی است و از آنجا که تاکنون مشکلاتی از سوی چارتر کننده وجود داشت با لغو پرواز‌های چارتری از ۲۵ مهر به جز مسیر‌های کیش و قشم و مناطق نفت خیز هیچ مسیر دیگری مجاز به چارتر نیست.

زنگنه خصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما در هفته جاری که توسط برخی شرکت‌ها صورت گرفته افزود: طبق فصول سال‌های گذشته در زمان پیک پرواز قیمت‌ها براساس بازار عرضه و تقاضا افزایش می‌یافت چرا که بازار تابع عرضه و تقاضا است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی براساس دامنه نرخی که برایشان تعریف شده هیچ افزایش قیمت نداشتند افزود: جلساتی با وزیر محترم راه وشهرسازی، نمایندگان محترم کمیسیون عمران مجلس و شرکت‌های هواپیمایی برگزار و قرار شدکه در هفته آینده در نشستی مشترک به نتایجی دست یابیم.

کاپیتان زنگنه افزود: به یکی از شرکت‌های هواپیمایی در بازدیدی که صبح امروز به عمل آمد بخاطر اشکال در تهویه داخل هواپیما در پرواز تهران- قشم تذکر جدی داده شد و دستور کاهش پرواز‌ها در همان مسیر صادر شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: چنانچه مسافران با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجه شوند می‌توانند با تلفن‌های سازمان هواپیمایی کشوری بصورت شبانه روز تماس حاصل کرده و یا با اسکن بارکد فرم‌های نظرسنجی داخل هواپیما به صورت مستقیم با سازمان هواپیمایی کشوری در ارتباط باشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بلیت هواپیما پارسی خبر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها