Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: برابر گزارش دریافتی از مرکز کنترل ترافیک در حال حاضر در تمامی محورهای هراز، فیروزکوه، آزاد راه حرم تا حرم و محور امام رضا (ع) شاهد ترافیکی عادی و روان هستیم.

وی بیان داشت: با توجه به تعطیلات پایان هفته برای کاهش بار ترافیک از روز جمعه 2 آبان ماه به مدت 4 روز تردد تمام کامیون و کامیونت در محور هراز از ساعت 6 صبح همان روز تا 2 بامداد روز بعد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهریزی افزود: در زمان اجرای محدودیت ها تنها کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی با اخذ مجوز در این مسیر ها امکان تردد دارند.

وی تصریح کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت الزام بودن سفر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در اولویت کار خود قرار داده و استفاده از ماسک برای کلیه رانندگان و سرنشینان خودرو الزامی است.

کهریزی در ادامه گفت: در 24 ساعت گذشته هیچ گونه حادثه منجر به فوت گزارش نشده و پلیس در تمامی محورها حضوری فعال دارد و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت فاصله طولی و استراحت کوتاه مدت هر دو ساعت یک ربع در توقف گاه های مجاز سفری ایمن را برای خود و خانواده داشته باشند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ممنوعیت تردد کامیون مرکز کنترل ترافیک صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شریانی و غیر شریانی را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه نسبت به وضعیت ترافیکی جاده های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک، تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (رفت و برگشت)، آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی است و ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک، ترافیک سنگین در محور شهریار تهران در برخی از مقاطع، ترافیک سنگین در آزادراه قم تهران محدوده حکیم آباد نیز، آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها است.

بر اساس این گزارش، محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد  دربید، حاجی آباد آهنگران، سروآباد پاوه، رباط پشت بادام بیاضه، طبس بردسکن و محور دارای انسداد فصلی نیز، پونل خلخال معرفی شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • هراز یکطرفه شد
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد