Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر پنجشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان، ۴۳ نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز که در استان اصفهان فعالیت داشتند؛ شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان با اقدامات خلاف قانون در بازار حقیقی و مجازی از جمله معاملات فردایی و دلالی عمده در بازار، ضمن ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمیت ارز، اقدام به کسب سودهای نامشروع کرده اند.

بر اساس اسناد و مدارک پرونده، گردش مالی متهمان بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده و مقادیر قابل توجهی ارزهای خارجی از متهمان کشف و ضبط شد. باتوجه به سرنخ های به دست آمده، شناسایی و دستگیری افراد مرتبط در سایر استان ها در دست اقدام است.

وزارت اطلاعات به اطلاع ملت شریف ایران می رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

برچسب‌ها دلالان سکه و ارز اصفهان قاچاق وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلالان سکه و ارز اصفهان قاچاق وزارت اطلاعات دلالان سکه و ارز اصفهان قاچاق وزارت اطلاعات اخبار کنکور وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟