Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:10:15 GMT

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۱۳۲۳

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران مناطقی در نوار غزه کرد.

بر این اساس، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی زمین‌های کشاورزی در خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند. این حملات هوایی تلفات جانی درپی نداشت، اما به محصولات کشاورزی فلسطینی‌ها آسیب وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این حملات به تلافی حمله راکتی نیرو‌های فلسطینی از نوار غزه انجام می‌شود. ساعاتی قبل دو فروند راکت از غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شد که سامانه گنبد آهنین یکی از آن‌ها را رهگیری و منهدم کرد.

جنبش جهاد اسلامی پس از حملات این رژیم اعلام کرد آماده هر گونه پاسخ مناسب به ماجراجویی‌های اسراییل است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه بمباران غزه رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری