Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تشنه دل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره زمینه اشتغال در واحدهای صنفی استان سمنان بیان کرد: ۳۰ هزار واحد صنفی در سطح استان دارای پروانه فعالیت هستند که سهم بسزایی را نیز در اشتغال به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۶ هزار نفر در واحدهای صنفی استان سمنان مشغول به کار هستند، بیان کرد: بیشترین سهم واحدهای صنفی از اشتغال و همچنین تعداد کل واحدها در سطح استان را بخش توزیع با ۱۵ هزار و ۱۸۴ واحد به خود اختصاص داده و پس از آن ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد خدماتی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعطای تسهیلات رونق تولید

رئیس صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه تعداد کل واحدهای صنفی تولیدی در سطح استان چهار هزار ۸۹۴ واحد است، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا سهم تولید را از واحدهای صنفی افزایش دهیم زیرا می‌توانیم از طریق تولید دو بخش دیگر خدمات و توزیع را نیز تقویت کنیم.

تشنه دل با بیان اینکه یک‌هزار و ۶۵۲ واحد در نیم سال نخست ۹۹ پروانه کسب دریافت کردند، افزود: تلاش داریم تا شرایط را برای دریافت پروانه فعالیت اصناف با هدف اشتغال‌زایی بیشتر و بهتر تسهیل کنیم.

وی همچنین به اعطای تسهیلات رونق تولید به ۳۳۰ واحد تولیدی در سطح استان تا ابتدای مهرماه ۹۹ خبر داد و بیان کرد: این واحدها در بخش‌های صنعتی و معدنی و کشاورزی مشغول به کار تولیدی هستند و پیش‌بینی می‌شود ۶۶ میلیارد تومان تسهیلات را دریافت کنند.

کد خبر 5054531

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بانکی واحدهای صنعتی واحدهای صنفی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه هفته ناجا سیستان و بلوچستان واحدهای صنفی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد

  احسان مرادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره صمت ایرانشهر گشت‌ مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی و کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و میدان میوه و تره بار‌ در سطح شهرستان ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده برای پنج واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شد.

رییس اداره صمت ایرانشهرخاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرادی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است