Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:55:08 GMT

توزیع نهاده های دامی در اصفهان از طریق سیستم «رهتاب»

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۵۶۲

توزیع نهاده های دامی در اصفهان از طریق سیستم «رهتاب»

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال وزیر صمت از سامانه رهتاب اظهار داشت: سامانه رهتاب که سرنام «راهکار هوشمند تنظیم الکترونیکی بازار» است برای نخستین بار از اصفهان به کشور در راستای مدیریت در توزیع کالاهای اساسی معرفی شد.

وی افزود: در حال حاضر اصفهان به صورت پایلوت از سامانه رهتاب در توزیع کالاهای اساسی نظیر برنج، مرغ، شکر و آرد خانگی اقدام می‌کند که پس از رفع نواقص آن این سیستم در سطح ملی عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع هزار تن آرد خانگی از طریق سامانه «رهتاب»

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه هزار تن آرد خانگی در ماه توسط سامانه رهتاب در استان اصفهان توزیع می‌شود، تصریح کرد: در آخرین تصمیمات مقرر شد نهاده‌های دامی از طریق سیستم رهتاب در بین دامداران و کشاورزان توزیع شود چراکه از این طریق می‌توان با سهولت و دقت بیشتری کالاهای اساسی را در بازار توزیع کرد. ‌

کد خبر 5053939

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاده های دامی کالاهای اساسی تنظیم بازار ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه هفته ناجا سیستان و بلوچستان سامانه رهتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

بنا بر اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.  

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو