Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:17:33 GMT

افتتاح جمعه بازار تمبر و اسناد رسمي

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۴۰۴

افتتاح جمعه بازار تمبر و اسناد رسمي

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت ملی پست از افتتاح جمعه بازار تمبر و فیلاتیک ایران در موزه پست خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای رمضانعلی سبحانی فر در مراسم آیین افتتاح جمعه بازار تمبر که صبح امروز در موزه پست برگزار شد، گفت: محصولات این جمعه بازار، برگرفته از فرهنگ و قدمت چند صد ساله تمبر‌ها و اسناد قدیمی و ناشی از پیشینه و اصالت کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمبر به عنوان نماد پست درآمده و تمبر، سفیر فرهنگی کشور‌ها و انسان‌ها میان یکدیگر است.
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: بخشی از تاریخ را تمبر به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که در آن مقطع چه اثر فرهنگی و سیاسی داشته است.
سبحانی فر اضافه کرد: امروز این کسب و کار را از خیابان همجوار موزه پست به داخل موزه انتقال دادیم تا افراد بتوانند در یک مکانی مناسب کارشان را انجام دهند.
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه هر هفته جمعه‌ها این جمعه بازار بازگشایی می‌شود، گفت: ما بر این کار نظارت داریم، اما نظارت مستقیم در اختیار انجمن تمبر است.
وی ادامه داد: در این کسب و کار‌های آزاد، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها باید بر قیمت اقلام نظارت کنند و خود مجموعه و انجمن تمبر باید نظارت مستقیم داشته باشد.
آقای سبحانی فر اضافه کرد: تمبر و اسناد مرتبط در این موزه خرید و فروش می‌شود.
وی همچنین درباره جزئیات افتتاح موزه پست در رشت گفت: در حال حاضر برنامه افتتاح موزه پست را در رشت داریم و امیدوارم برای 22 بهمن این موزه هم افتتاح شود.
علاقه‌مندان به اسناد قدیمی و تمبر‌ها برای عرضه، بازدید و خرید می‌توانند در این بازارچه شرکت کنند.
این جمعه بازار با مشارکت شهرداری و شرکت ملی پست و موزه ارتباطات شکل یافت.
همچنین این بازارچه جمعه‌ها در موزه پست واقع در میدان امام خمینی، کوچه پست واقع در ضلع شرقی موزه ارتباطات آماده پذیرایی علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح جمعه شرکت ملی پست جمعه بازار موزه پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران

به گزارش خبرنگار مهر، علی کرمی بعدازظهر پنجشنبه در نشست بررسی پرونده‌های حقوقی و قضائی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران، اظهار کرد: تاکنون برای ۵ میلیون مترمربع از زمین‌های بخش خصوصی و برای ۴ میلیون مترمربع از زمین‌های ملی شهر مهاجران، اسناد مالکیت صادر شده است.

وی بیان کرد: ۹۶ قطعه در محله دو، ۱۶۶ قطعه در محله چهار و ۹۰۰ قطعه در محله پنج شهر جدید امیر کبیر در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار شده است.

مسئول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر و مهاجران استان مرکزی گفت: این شرکت همچنین ۲۰۰ قطعه زمین در شهر امیرکبیر به متقاضیان برای ساخت انفرادی مسکن برای ساخت قرار در نظر گرفته است.

کرمی گفت: شهر جدید امیرکبیر ۱۰۰ میلیون مترمربع وسعت دارد که سند تک برگ برای ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های این شهر جدید صادر شده است.

وی افزود: همچنین ۱۲۰۰ فقره سند تک برگ رسمی مالکیت شش دانگ برای واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید امیرکبیر صادر شد که این مهم یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

مسئوول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: در حریم شهری شهر جدید امیرکبیر، ۲۳ فقره سند تک برگ دریافت شد که ۱۸ فقره از این اسناد در محدود شهر و مربوط به ۱۸ محله‌ای که در طرح تفصیلی پیش بینی شده شهر جدید امیرکبیر است.

کرمی عنوان کرد: در یک سال گذشته، حدود ۵۰ پرونده حقوقی و کیفری با موضوعات متنوع دستور کار قرار گرفت که بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های حقوقی و قضائی، به نفع این شرکت، منتج به صدور حکم قطعی شده است.

کرمی افزود: همچنین در حوزه پرونده‌های حقوقی و قضائی برای نمونه می‌توان به اخذ حکم محکومیت یک شرکت خصوصی به پرداخت مبلغ ۵۸ میلیارد تومان به نفع شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر که قطعیت یافته و در حال اجرا است اشاره کرد.

مسؤول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: همچنین در پرونده دیگری مطالبات اهالی یک روستا، جهت اثبات مالکیت حدود ۲۰۰ هکتار بوده که با همت وکلای شرکت و واحد حقوقی و املاک شرکت در نهایت حکم نسبت به ۱۰ هکتار از این اراضی صادر و نسبت به ۱۹۰ هکتار دیگر از این اراضی حکم به بی حقی اهالی آن روستا به نفع شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر صادر و قطعی شد.

کد خبر 6088674

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا