Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ابوالفضل پهلوانلو با اشاره به شیوع کرونا در کشور، افزود: یکی از سوالات عمده‌ای که از ما می‌شود، این است که کدام ماده غذایی را مصرف کنیم تا از بروز این بیماری جلوگیری کنیم و این نشان از نگرانی مردم از امنیت جیره غذایی دارد.

وی ادامه داد: این نگرانی موجب شده است که برخی از مواد غذایی از سبد غذایی خانوارها حذف و برخی دیگر به آن اضافه شود و ما اعلام می‌کنیم که محققان این موسسه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم در این زمینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پهلوانلو با اشاره به اقدامات این موسسه در زمینه ارتقای سلامت مردم با استفاده از مواد غذایی سالم، خاطر نشان کرد: ما اعتقاد داریم در حال حاضر که برای بیماری کرونا دارو و یا واکسن تولید نشده است، شاید بهترین راهکار این است که با استفاده از غذای سالم و مغذی و حاوی ترکیبات مفید سطح ایمنی بدن را ارتقا داد.   معاون پژوهشی موسسه علوم و صنایع غذایی اظهار کرد: در این زمینه ما در زمینه ارتقای سیستم ایمنی بدن برای بیماران مبتلا به سرطان اقدام کردیم.   وی در این باره توضیح داد: برای بیماران مبتلا به سرطان پستان نوعی بستنی عرضه کردیم که به دلیل ترکیبات موجود در آن قادر به ارتقای سیستم ایمنی بدن در این دسته از بیماران است.   پهلوانلو خاطر نشان کرد: این بستنی با تقویت سیستم ایمنی مبتلایان به سرطان پستان، عملکرد بدن را برای مقابله با سلول‌های سرطانی افزایش می‌دهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کرونا سلامت سرطان سرطان سیستم ایمنی بدن مواد غذایی کرونا سیستم ایمنی ایمنی بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است