Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیلان برهانی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نهمین جشنواره بین المللی کارتون کشور قبرس با داوری نیدیا گونگوردو، سهران گازی اوغلو، درمان آتیک، موسی کایرا، سلان سلیشیاک و حسین چاکمک از بین 887 اثر ارسالی از 289 هنمند کارتونیست 62 کشور جهان برگزیدگان این دوره را انتخاب و معرفی کردند.
وی افزود: براین اساس ژاله یوسفی‌نژاد کارتونیست عضو خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان عنوان سوم این دوره از جشنواره را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برهانی در خصوص موضوعات جشنواره که دردو بخش موضوعی وآزاد برگزار شد گفت: در بخش موضوعی با محوریت زیتون موضوع هایی چون" زیتون و زمان، زیتون و تاریخ، زیتون و اساطیر، زیتون و فناوری ، زیتون و قبرس، زیتون و زندگی ، زیتون و صلح ، زیتون و جنگ ، زیتون و سلامتی، زیتون و زن، زیتون و مرد، زیتون و کودک، روغن زیتون، شاخه زیتون، درخت زیتون، مزایای زیتون و روغن زیتون" عنوان شده است.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان ادامه داد: با توجه به شیوع Covit 19، بر اساس اعلام دبیرخانه یک نمایشگاه از آثار برتر در کشور قبرس برگزار و جوایز برگزیدگان این دوره در مراسمی که یک سال بعد برگزار می‌شود به برگزیدگان اهداء خواهد شد
 ژاله یوسفی نژاد متولد 1366 سنندج، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک محیطی، فعالیت حرفه‌ایی خود را از سال 1390 آغاز کرده است.
چاپ بیش از سی اثر تصویرسازی در مطبوعات استان و کشور، برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی،  شرکت دربیش از 80 جشنواره و نمایشگاه گروهی کاریکاتوردر داخل و خارج از کشور، کسب 20 عنوان برتر از جشنواره‌های داخلی و خارجی، چاپ چند اثر تصویرسازی در کتاب گرافیک بابان 2، تصویرسازی برای چند کتاب کودک، بخشی از موفقیت‌های این هنرمند محسوب می‌شود.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره بین المللی کارتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسم آغازین این جشنواره برگزیدگان دو بخش مستندنگاری و مستند مستمر معرفی شدند و برگزیدگان سایر بخش های نیز ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهند شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی