Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@03:03:10 GMT

پیش بینی وضعیت جوی چند روز آینده کشور

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۲۷۰

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: تا چند روز آینده بیشتر مناطق کشور جوی پایدار خواهند داشت. کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با میزان گفت: از امروز تا سه شنبه، بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار را تجربه خواهند کرد. بر همین اساس با پایداری و سکون هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش یافته و از کیفیت هوا کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از امروز در نوار دریای خزر افزایش دمای هوا را پیش بینی می‌کنیم. همچنین از دوشنبه، افزایش دما هوا در شمال شرق رخ می‌دهد.
رفیعی گفت: امروز و فردا برای سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، خراسان جنوبی و شرق هرمزگان، کاهش دمای هوا و وزش باد شدید پیش بینی می‌کنیم.   وی درباره هوای تهران افزود: آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی همچنین تغییرات دمایی خاصی نداریم.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت جوی دریا‌ها بیان کرد: امروز دریای عمان مواج می‌شود.   بیشتر بخوانید: آلودگی هوای شهر‌های صنعتی تا چه زمانی ادامه دارد؟
انتهای پیام/ برچسب ها: هواشناسی افزایش دما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی افزایش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان

احسان احمدی نژاد کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه‌های هواشناسی آبدانان با ۱۱۷ میلی متر، میمه ۱۱۰ و ارکواز ملکشاهی با ۱۰۵ میلی متر به ترتیب بعد از انجیره بیشترین میزان بارش باران را ثبت کرده اند و مقدار دریافت نزولات جوی ایلام در این بازه زمانی ۵۷ میلیمتر بوده است.

وی افزود: هرچند اصل سیستم امشب به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود، اما به خاطر وجود رطوبت در جو، طی ساعاتی از فردا بارش‌های رگباری بهاری به ویژه در نواحی شمال استان رخ می‌دهد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام اضافه کرد: بارش‌های امروز موجب طغیان رودخانه‌ها و مسیل ها، آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

احمدی نژاد یادآور شد: این سیستم بارشی همراه با خطر اصابت صاعقه، تکرگ، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد موقتی است.

وی ادامه داد: فردا نیز باتوجه به رگباری و بهاری بودن سیستم و بارش‌های نقطه ای، احتمال بروز آبگرفتگی موقت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • سامانه بارشی دیگری در راه مازندران
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در قم
  • رگبار و رعد و برق، عصر امروز در قم 
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت
  • هواشناسی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ باران در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه